تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
5
در سایه کم رنگ شدن نقش نظارتی مجمع نمایندگان و جولان غیر بومی‌ها

پناهی فر از راه و شهرسازی پر کشید/مدیر ضعیف غیر بومی وارد می‌شود

  • کد خبر : 6604
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۲
در حالی که محمدحسین پناهی فر ریل‌گذاری مناسبی در اداره کل راه و شهرسازی انجام داده و در مسیر موفقیت حرکت می کرد ناگهان یک مدیر ضعیف غیربومی که جای در استان خود نداشته به عنوان مدیرکل جایگزینی وی شد.

به گزارش پایگاه خبری بهین خبر محمدحسین پناهی فر در مدت زمان سرپرستی اداره کل راه و شهرسازی موفقیت نسبی داشته است به گونه‌ای که ریل گذاری مناسبی برای توسعه استان صورت گرفته بود اما حالا که وقت نتیجه دادن و انجام امور مهم برای بهبود وضعیت استان است بازهم سیاست و سیاست زدگی مدیریت استان و بر خلاف منافع استان سبب ایجاد تغییر در یکی از مهم‌ترین ادارات کل استان شده است.

بر اساس منطق تغییر همواره به دو دلیل صورت می‌گیرد یکی در جهت بهتر شدن و بهبود وضعیت و دیگری جبران ضعف‌های موجود حال که پناهی فر در جهت بهتر شدن وضعیت استان در حوزه راه و شهرسازی حرکت می کرد به چه دلیلی باید تغییر کند آن هم وقتی که جایگزین آن یک مدیر غیر بومی که عملکرد وی به شدت مورد انتقاد نمایندگان استان خود است. گویی استان خوزستان به محلی برای مدیریتی افرادی تبدیل شده که به دلیل مدیریت ضعیف در استان خود جایی ندارد.

مسعود بیات منش که قرار است جایگزین پناهی فر باشد در مدت زمان مدیرکلی خود در استان زنجان چیزی جز داد و بیداد مجمع نمایندگان و عقب ماندی استان زنجان را در پی نداشته اکنون سردمدار اداره کل راه و شهرسازی یکی از حساس ترین استان‌های کشور شده است باید دعا کنیم ته خدا به ما و مردم استان رحم کند.

مگر نخبگان بومی استان خوزستان چه گناهی کرده‌اند که تنها باید به عنوان سرپرست به سر و سامان دادن امور بپردازند و وقتی که اوضاع مناسب شد مدیران ضعیف غیربومی مستقیما به عنوان مدیرکل منصوب و مجدد استان را به عقب برگردانند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت