تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
1

استقبال وصف ناشدنی بازدیدکنندگان نمایشگاه نفت از غرفه شرکت لوله سازی اهواز

  • کد خبر : 14797
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۴۷
استقبال وصف ناشدنی بازدیدکنندگان نمایشگاه نفت از غرفه شرکت لوله سازی اهواز
غرفه شرکت لوله سازی اهواز در اولین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با استقبال وصف ناپذیر و خیره کننده بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز؛ بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی آغاز به کار کرده است که غرفه شرکت لوله سازی اهواز از همان ساعات ابتدایی نمایشگاه مورد استقبال وصف ناشدنی و خیره کننده بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش مهندس مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، دکتر سید محسن موسوی منتخب مردم اهواز باوی؛ و حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ؛ مدیرعامل شرکت نفت خزر؛ مدیران ارشد وزارتخانه نفت ، روسای انجمن های صنفی نفت ؛ گاز و پتروشیمی؛ جمعی لز مدیران عامل شرکت های تابعه مناطق نفت خیز جنوب ، جمعی از مدیران عامل شرکت های گاز استان های مختلف کشور ضمن بازدید از غرفه شرکت لوله سازی اهواز ؛ دقایقی میهمان غرفه این شرکت بودند و ضمن گفتگو با مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز؛ پیشنهاداتی را جهت همکاری و تعامل بیشتر در حوزه های کاری ارائه دادند.

جمعی از مدیران شرکت های نفتی و گازی نیز با حضور در غرفه شرکت لوله سازی اهواز در نمایشگاه بین المللی نفت تهران، با مدیران این شرکت دیدار و گفت و گو کردند.

براساس این گزارش مدیران عامل شرکت های گاز استان های اردبیل، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قزوین، لرستان، همدان، کرمان و تهران در غرفه شرکت لوله سازی اهواز حضور یافتند و با مدیران این شرکت گفت و گو کردند.

همچنین امروز مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مدیران شرکت پترو امیل آسیا در غرفه لوله سازی اهواز حاضر شده و پیرامون مسائل توسعه ای و هم افزایی در جهت استفاده از فناوری های نوین در حوزه تولید تبادل نظر کردند.

جمع کثیری از کارشناسان، نمایندگان شرکت های نفتی هم با حضور در غرفه شرکت لوله سازی اهواز با دستاوردها و تولیدات و محصولات این شرکت آشنا شدند و با کارشناسان روابط عمومی و فروش شرکت بحث و گفت و گو کردند.

غرفه شرکت لوله سازی اهواز در نمایشگاه بین المللی نفت امروز در حالی مورد استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان و مدیران ارشد و میان رده قرار گرفت که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ نیز غرفه این شرکت یکی از پربازدید کننده ترین غرفه های نمایشگاه بود.

حمایت جمعی از اصحاب رسانه های کشوری از شرکت لوله سازی اهواز و محصولات این شرکت در راستای تحقق فرمان سال مقام معظم رهبری و جهش تولید با مشارکت مردم نیز در حاشیه روز اول نمایشگاه بین المللی نفت از دیگر رویدادهای مهم در غرفه شرکت لوله سازی اهواز است.

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ تعداد گستردگی شرکت کنندگان در زمره ی بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه های حوزه صنعت نفت و گاز در جهان است که بیست و هشتمین دوره ی آن از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های تهران با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=14797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت