تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

نگاه سازمان بازرسی ، الویت بندی مسائل کلان برای رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان است / رعایت قانون مورد توجه ما است

  • کد خبر : 5961
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
نگاه سازمان بازرسی ، الویت بندی مسائل کلان برای رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان است / رعایت قانون مورد توجه ما است
جلسه هم اندیشی بازرس کل ویژه خوزستان با هیات اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه خوزستان امروز ۱۸ تیرماه به همت بسیج رسانه خوزستان برگزار شد .

به گزارش بهین خبر بازرس کل ویژه ستان خوزستان در این نشست به پاره ای از وظایف این سازمان اشاره کرد و گفت : دولت سیزدهم برخواسته از خواست مردم است و اتفاق نظری که در سطح سران سه قوه برای رفع مشکلات کشور است، اهمیت دارد.

محمد آقاجری اظهار کرد : نگاه بازرسی ،اولویت بندی مسائل کلان ، کارشناسی مسائل و ارجاع به دستگاه مربوطه برای رسیدگی سریع مسئولان امر است .

آقاجری با بیان اینکه مسئله رعایت قوانین مورد توجه ما است ، اظهار کرد : اگر در اجرای قوانین، وظایف و تکالیف قانونی حسن جریان امور نباشد، سازمان بازرسی با پیشنهاد، پیگیری و اعلام آن سوءجریان‌ها موجبات حسن جریان امور را فراهم می‌کند.

این مقام مسئول‌ تصریح کرد : سازمان بازرسی یک دستگاه نظارتی است که بر عملکرد مدیران و مسئولان دولتی نظارت می‌کند. این نظارت یا از طریق خوداظهاری‌ها و گرفتن اسناد و مدارک از مسئولان انجام می‌شود یا بر اساس اعزام هیئت‌های بازرسی به دستگاه‌های مشمول بازرسی انجام می‌گردد که در این حالت عملکردی که مدیران، مسئولان و کارکنان آنها داشته‌اند، بررسی و با قوانین و مقررات تطبیق داده می‌شود.

آقاجری گفت : در سال جاری ۱۵ بازرسی برنامه ای در محورهای ارتقای سلامت .تراز مالیاتی . بهداشت غذا، ‌ شهرداری ها و برخی پتروشیمی ها داشته ایم . گزارش ها برای اصلاح یا لحاظ شدن جرایم و اعلام تخلفات است که پیشنهادات به دستگاه های مربوطه اعلام میشود و ارگان مربوطه موظف است ظرف ۱۰ روز اجرا کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در مبحث متروپل هیات تخصصی ما سال گذشته در آنجا مستقر شده بود و گزارشات خود را در این خصوص ارائه کرد.

وی‌ افزود : اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های دولتی و مسئولان به سمع و نظر مردم رسانده شود چرا که مردم باید بدانند اگرچه تخلفی رخ می‌دهد یا کم کاری وجود دارد، دستگاه‌های مربوطه بی توجه نیستند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=5961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت