تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
3
به‌پاس نقش‌آفرینی مؤثر در برگزاری باشکوه دومین کنگره ملی شهدا؛

استاندار خوزستان از مدیرعامل توسعه نیشکر قدردانی کرد

  • کد خبر : 13389
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۵۷
استاندار خوزستان از مدیرعامل توسعه نیشکر قدردانی کرد
استاندار خوزستان در مراسمی که با حضور مسئولین استانی و کشوری در اهواز برگزار شد، از تلاش‌ها و اقدامات دکتر ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در برگزاری باشکوه دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، علی‌اکبر حسینی محراب در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدا، این کنگره را موهبتی الهی برای خوزستان دانست که به همت دستگاه‌های مختلف اجرایی و نیروهای جهادی و انقلابی به‌خوبی برگزار شد.

وی یادآور شد که شهدا همواره حافظ این کشور اسلامی هستند و هر زمانی که مورد تهدید دشمن قرار گرفتیم به برکت خون‌شان، این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر نیز در حاشیه این مراسم، پاسداشت شهدا را پیونددهنده نسل امروز با فرهنگ ناب ایثار برشمرد و گفت: کنگره شهدا فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان بود.

در این مراسم که رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرمانده سپاه خوزستان، فرمانده قرارگاه کربلا و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند، از دیگر دست‌اندرکاران برگزاری دومین کنگره ملی شهدای خوزستان نیز قدردانی شد.

در اسفندماه سال گذشته، شرکت توسعه نیشکر در کنار مشارکت در برگزاری باشکوه این کنگره، بلوارهای واحدهای هشت‌گانه نیشکری و همچنین پل‌های کشت و صنعت‌های سلمان فارسی و امام خمینی‌(ره) را به نام شهدای خوزستان مزیّن کرد.

دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان سال گذشته از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه در اهواز برگزار شد. همچنین نمایش «آستان عشق» که روایتی از بازگشت به فطرت است به همت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان به مدت ۱۰ شب در اهواز به نمایش در آمد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=13389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت