تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1
در آستانه عرضه سهام شرکت توسعه نیشکر در بورس؛

نشست فعالان بازار سرمایه با مدیران توسعه نیشکر برگزار شد

  • کد خبر : 11677
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۴۸
نشست فعالان بازار سرمایه با مدیران توسعه نیشکر برگزار شد
نشست فعالان بازار سرمایه با مدیران ارشد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی باهدف تشریح دستاوردهای صنعت نیشکر در آستانه عرضه سهام این شرکت در بورس، برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نشست که پنج‌شنبه (۲۳ آذرماه) در سالن اجتماعات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد، مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و سهام‌داران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ضمن تشریح دستاوردها و بیان ظرفیت‌های مجموعه شرکت توسعه نیشکر، به سؤالات و ابهامات فعالان بازار سرمایه پاسخ دادند.

آخرین وضعیت هفت‌تپه، پیگیری خسارت‌های سیلاب و خشکسالی، زمان عرضه سهام، سودآوری، محصولات نیشکری، طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام، گزارش‌های مالی، ارزش‌گذاری، زمان عرضه سهام شرکت‌های تابعه در بورس و… از جمله سوال‌ها و موضوع‌های مطرح شده از سوی فعالان بازار سرمایه در این نشست بود.همچنین مدیران و اعضای هیئت‌مدیره و سهام‌داران برنامه‌های توسعه‌ای و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شرکت را برای فعالان بورس و بازار سرمایه تشریح و اعلام کردند که باتوجه‌به صورت‌های مالی ارائه شده، این شرکت در مسیر رشد و سودآوری قرار دارد.

پس از این نشست، مدیران نهادهای مالی و فعالان بازار سرمایه به همراه مدیران نیشکری با حضور در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) از ظرفیت‌های این صنعت بازدید کردند و از نزدیک با فرایند تولید شکر و محصولات جانبی آشنا شدند.

بر اساس این گزارش، دی‌ماه سال گذشته، درخواست سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس پذیرفته شد و به‌زودی سهام این شرکت با محصولات متنوّع، شگفتی‌ساز تاریخ بورس می‌شود.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با مزارعی هوشمند در وسعتِ ۸۴ هزار هکتار و روش‌های نوین در «داشت، کاشت و برداشت»، نام و آوازه‌اش در منطقه به‌عنوان صنعتی پیشرو، طنین‌انداز شده که از پسماندش، محصولات استراتژیکی نظیر الکل طبی، خمیرمایه، کاغذ، ام. دی. اف، نئوپان، خوراک دام و انواع شکرهای دارویی و طعم‌دار تولید می‌شود و با این حجم از تولید، کام بورس شیرین خواهد شد.

در حال حاضر ۸۰ درصد از سهام این شرکت، متعلق به بانک‌های ملی و صادرات و ۲۰ درصد آن نیز متعلق به وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از دولت است.

photo8410105020
photo8410411114
photo8410427528
photo8410444479
photo8410458469
photo8410482200
photo8410494617
photo8410522990
لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=11677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت