تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2
سرمربی ذوب آهن:

شکست استقلال خوزستان در شرایط آب و هوایی اهواز کار سختی است

  • کد خبر : 7584
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۲۰
شکست استقلال خوزستان در شرایط آب و هوایی اهواز کار سختی است
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان معتقد است که شکست تیم استقلال خوزستان در شرایط آب و هوایی اهواز کار سختی است.

محمد ربیعی پنجشنبه شب پس از شکست تیم استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: به تیم استقلال خوزستان و دوستانم از جمله پورموسوی و پیروانی خسته نباشید می‌گویم و از بازیکنان تیم ذوب‌آهن بابت این بازی تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه خوشحالم که توانستیم با دست پر اهواز را ترک کنیم، افزود: نیمه اول استقلال خوزستان بهتر از ما بود ولی در نیمه دوم به حریف فرصتی ندادیم.

سرمربی ذوب آهن گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی بوده و این برد را به آرش قادری که در جریان بازی مصدوم شد، تقدیم می‌کنم.

وی افزود: در سه بازی خارج از خانه هفت امتیاز کسب کردیم و قطعا با برطرف کردن ایرادات فنی تیم به مرور زمان عملکرد ما بهتر خواهد شد.

ربیعی گفت: مقابل پرسپولیس بازی خوبی خارج از خانه انجام دادیم اما با اشتباه داوری، سه امتیاز از دست داده و نتوانستیم تمام امتیازهای خارج از خانه را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه در مصاف با استقلال خوزستان برای برد به میدان آمده بودیم، افزود: متاسفانه دومین باری است که در کمتر از سه دقیقه بعد از گلزنی، گل دریافت می‌کنیم که از این موضوع ناراحتم اگرچه می‌دانم که استقلال خوزستان هم به برد نیاز داشت.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص لغو بازی‌های هفته ششم گفت: من اگر جای سازمان لیگ بودم بازی‌های هفته پنجم را هم برگزار نمی‌کردم تا عدالت برای همه تیم ها برقرار شود. ما امروز اسلامی و یوسفی را که همراه تیم ملی امید هستند در اختیار نداشته و نتوانستیم با نفرات کامل در این بازی حاضر شویم.

وی ادامه داد: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که برخی تیم‌ها هفت بازی و برخی دیگر چهار بازی انجام بدهند زیرا جدول بهم می‌ریزد. از صمیم قلب برای تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت می کنم اما اجرای عدالت برای من بهتر است.

ربیعی با بیان اینکه تمرینات ما مبتنی بر اتفاقات بعد از پرتاب اوت دستی است، گفت: تلاش می کنیم از این پرتاب‌ها، حمله مجدد درست کنیم و در بازی امشب به خوبی نمایان بود.

وی در خصوص مقایسه چمن ورزشگاه غدیر با آزادی تهران بیان کرد: چمن ورزشگاه غدیر مسطح بوده اما زیر آن نرم است و متاسفانه امشب یک مصدوم هم دادیم. در کل چمن ورزشگاه آزادی و غدیر از نظر کیفیت پایین هستند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن با برتری ۲ بر یک ذوب آهن به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=7584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت