تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
14
امام جمعه اهواز:

شفاف‌سازی در خصوص فیش‌های حقوقی مسئولان ضروری است

  • کد خبر : 785
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
امام جمعه اهواز گفت: شفاف‌سازی فیش‌های حقوقی مسئولان نظام برای برقراری عدالت اجتماعی و اعتمادسازی در جامعه یکی از ضرورت‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی اهواز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند حقوق های نجومی و زندگی اشرافی‌گری ممنوع است به همین دلیل باید زمینه ای فراهم شود تا  عدالت در این زمینه اکم شود و کارگران و کارمندان با حقوق پایین هم  بتوانند با همین حقوق زندگی خود را بگذرانند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: توصیه ما به مجلس این است که اکنون فرصت دارند بستر  لازم را فراهم کنند تا مردم عدالت اجتماعی را لمس کنند.

وی تصریح کرد: اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نیز نباید نان باشد؛ اکنون به همت دولت انقلابی فساد در حال برچیده شدن است و امید است در آینده ای نزدیک شاهد عدالت اجتماعی در جامعه باشیم.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: شرایط اقتصادی در شرایط کنونی برای مردم سخت شده است و باید برای مردم شفاف‌سازی کنیم و بگوییم امام جمعه، وزیر، معاون و نمایندگان مجلس چه میزان حقوق می گیرند. 

وی بیان کرد: وقتی حقوق ها تا حدودی برابر باشد مردم عدالت اجتماعی را درک می‌کنند و این همان اعتماد سازی به عنوان نیاز ضروری جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نبی موسوی فرد گفت: مشکلات خوزستان را به صورت مکرر به رییس جمهوری منتقل می کنیم و مردم نیز باید صبور باشند.

وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که جنگ روایت‌ها تلنگری برای امت اسلامی است و این یک تلنگر به تمامی مسئولین نظام است.

وی افزود: ایشان فرمودند تصویرسازی غلط در ۴۲ سال گذشته برای نابودی آینده انقلاب انجام شده که باید هوشیار باشیم.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: یکی از دانشمندان مطرح جهان می گوید جریانی که بتواند روایت بسازد و ذهن انسان را کنترل کند پیروز است؛ در جنگ های کشورها تعیین کننده پیروزی بمب ها نیستند بلکه آن‌هایی هستند که بهترین روان ها را داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر انقلاب را آنگونه که هست تبیین نکنیم رسانه‌های دشمن آنگونه که می‌خواهند تحریف می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد در محکومیت توهین کنندگان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) گفت: توهین به ساحت مقدس اهل بیت (ع) از نظر ما نیز محکوم است؛ دشمنان قومیت ها را به جان یکدیگر انداخته اند.

وی بیان کرد: فردی که توهین می کند یا مستقیم سرباز استکبار است و یا در زمین دشمن بازی می کند. علمای اهل سنت نیز این توهین را محکوم کردند.

خطیب جمعه اهواز گفت: دشمنان در عراق و سوریه شیعه‌کشی می‌کردند و می‌گفتند این جنایت توسط سنی‌ها  بوده است که باید نسبت به این توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصلی هستیم که احتمال بارندگی و جمع شدن آبهای سطحی وجود دارد انتظار می‌رود که مسئولان مربوطه در این زمینه تمهیدات لازم را بیندیشند تا مردم متحمل خسارتهایی نشوند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت