تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

دادستان مرکز خوزستان: با متخلفان انتخاباتی برخورد قاطع صورت می‌گیرد

  • کد خبر : 9531
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۴:۲۵
دادستان مرکز خوزستان: با متخلفان انتخاباتی برخورد قاطع صورت می‌گیرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: برخورد قاطع و قانونی با متخلفان در تبلیغات انتخاباتی انجام می‌شود.

صادق جعفری چگنی در نشست شورای تبلیغات انتخابات در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: یکی از راه‌های مناسب مقابله با تخلفات در تبلیغات انتخاباتی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی قوانین و مقررات به مردم و داوطلبان است.

وی بر پیشگیری از بروز تخلفات در تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد و افزود: به منظور نظارت و اجرای عدالت در تبلیغات انتخاباتی و جلوگیری از تخلفات، شورای تبلیغات انتخاباتی تشکیل شده است.

چگنی اظهار کرد: شورای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یک نوآوری جدید در قانون انتخابات برای انجام تبلیغات سالم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان ادامه داد: ضروری است عمده جرایم تبلیغات انتخاباتی در دوره‌های قبل احصا و برای پیشگیری از وقوع آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

در ادامه این نشست معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: برای تقویت نشاط اجتماعی و تبلیغاتی انتخابات و به منظور شرکت حداکثری مردم در این رویداد، شورای تبلیغات انتخابات با ۱۰ عضو در استانداری خوزستان تشکیل شده است.

عبداله افرازه شهاوند از دیگر وظایف این شورا را رسیدگی به تخلفات انتخابات عنوان کرد و افزود: تا یک ماه قبل از زمان آغاز تبلیغات انتخابات باید بستر و برنامه‌ریزی لازم برای تبلیغ داوطلبان در استان فراهم شود.

وی با اشاره به قانون جدید انتخاباتی گفت: داوطلبان طبق قانون جدید، امکان استفاده از امکانات دولتی و عمومی با نظارت و مدیریت این شورا برای انجام تبلیغات را دارند.

شهاوند ادامه داد: شهرداری‌ها مکلف به فضاسازی مناسب شهری برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

  •  
لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=9531

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت