تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
9
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

تولید دانش بنیان اولویت سال ۱۴۰۱ صنعت نفت است

  • کد خبر : 1319
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
تولید دانش بنیان اولویت سال ۱۴۰۱ صنعت نفت است
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه همزمان با آغاز فعالیت دولت سیزدهم تولید نفت و گاز کشور افزایش یافته است گفت: برابر با فرمایشات مقام معظم رهبری، اولویت سال جدید صنعت نفت، افزایش تولید نفت با تکیه بر فناوری‌های دانش بنیان است.

محسن خجسته مهر سه‌شنبه در حاشیه حضور در یادمان شهدای فتح المبین واقع در شهرستان شوش اظهارداشت: امروز تولید گاز و نفت کشور رو به افزایش است و همه ملت ایران شاهد تلاش های خدمتگزاران خود در صنعت نفت هستند تا توسعه‌ای تضمین برای کشور رقم زده شود.

وی افزود: تلاش های صنعت نفت نوعی جهاد،  در شرایط جنگ اقتصادی است که برخلاف تصویرهایی که وجود داشت، این تلاش ها  در حال به ثمر رسیدن است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» بیان داشت: با تکیه بر اراده و ایمانی که منشأ آن شهدا است، جهاد اقتصادی در صنعت نفت استوار و مقتدرانه در حال پیشروی است.

خجسته‌مهر ادامه داد: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته با بکارگیری از فناوری های جدید در صنعت نفت، جبهه اقتصادی را بیش از پیش تقویت می کنیم و همچون دوران دفاع مقدس در برابر بدخواهان ملت ایران با تمام توان ایستادگی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه تولید دانش بنیان سرلوحه برنامه های این صنعت خواهد بود گفت: قطعا ایجاد فرصت های شغلی پایدار در جریان افزایش تولید یک ضرورت و راهبرد اساسی خواهد بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

خجسته‌مهر در بخش دیگری از این گفت‌وگو به سالگرد انجام عملیات فتح المبین در دوم فروردین سال ۱۳۶۱ اشاره کرد و گفت: در این‌عملیات ایثارگری های زیادی توسط شهدا و رزمندگان انجام شد که پیروزی قاطع در برابر رژیم بعث عراق را رقم زد.

خجسته مهر اضافه کرد: بدخواهان ملت ایران فکر می کردند می توانند به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آسیب وارد کنند اما با ایستادگی که رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند، باعث ناامیدی و شکست دشمنان شد.


عملیات فتح‌المبین عملیات نظامی گسترده نیروهای مسلح ایران، علیه نیروهای ارتش بعث عراق بود، که در فروردین ۱۳۶۱ با تلفات بالای انسانی دشمن پس از ۷ روز نبرد سنگین و با پیروزی قاطع نیروهای ایرانی و عقب‌نشینی ارتش عراق از سرزمین‌های اشغال‌شده، به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت