تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

تجلیل از کوهنوردان طرح ملی سیمرغ

  • کد خبر : 3074
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۰۲
تجلیل از کوهنوردان طرح ملی سیمرغ
همایش تجلیل از کوهنوردان طرح ملی سیمرغ کوه های ایران توسط هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان خوزستان در تالار ورزش و جوانان این استان برگزار شد .


به گزارش بهین خبر ابراهیم نصیری معاون ورزش و جوانان استان خوزستان در این همایش اظهار داشت : هیات کوهنوردی از هیات های موفق و با برنامه ی استان می باشد که عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است .
نصیری افزود : امیدواریم این حرکت و برنامه ها در هیات ادامه داشته باشد .
استاد نظر مسئول طرح ملی سیمرغ نیز در این همایش گفت: برگزار کنندگان برای برگزاری این همایش زحمات زیادی کشیده اند و واقعاً غافلگیر شدم .
وی ادامه داد : طرح سیمرغ یک طرح ملی بود که از پاییز ۹۵ شروع شد و از ۹۶ کلید خورد و در طی یک سال ۴۵ نفر موفق شدند احکام خودشان را دریافت نمایید .
استاد نظر افزود : این پروژه در راستای تحول اقتصادی و اجتماعی بوده است که طی این مدت حدود پنجاه میلیارد تومان گردش مالی داشته ایم و سبب رونق به مکان های کوه پایه ای شده است .
وی اظهار داشت: همچنین ما هشت دوره آموزشی جهت علاقه مندان برگزار کردیم و اکنون نیز مستند سیمرغ را کلید زدیم که ان شالله در خوزستان نیز حضور پیدا خواهند کرد .
استاد نظر گفت : امیدواریم با همکاری های سازمان محیط زیست بتوانیم برای قله های دوم ، سی یک استان کشور برنامه ریزی نماییم.
سپهری رییس هیات کوه نوردی استان خوزستان در جشنواره طرح سیمرغ بیان داشت : طرح سیمرغ در سال ۹۵ برنامه ریزی شد و یک طرح فرهنگی بود تا قومیت ها با یکدیگر بیشتر آشنا بشوند و این طرح رفته رفته تکمیل شد تا اکنون که دارای یک شیوه نامه مشخص در فدراسیون کوهنوردی است .
وی بیان کرد : هیات کوهنوردی استان خوزستان نیز برخود لازم می دانست از کسانی که این طرح را به پایان رسانده اند تقدیر و تشکر نماید و امروز این فرصت فراهم شد .
مومن مومن نژاد از حاضرین در طرح ملی سیمرغ نیز در این همایش ورزشی اظهار کرد : باید قدردان بانیان و هیات کوهنوردی بود که چنین همایشی را برگزار کردند .
وی بیان کرد : در فرهنگ کوهنوردی به کسانی که با هم کوهنوردی می کنند همنورد می نامند که واژه بسیار بزرگی است که در سخت‌ترین مسیر ها هوای هم را داشتن و تمام دار و ندار خود را با یکدیگر تقسیم کردند . آنها همیشه حواسشان است که کسی جا نماند و دیگری تند روی نکند و دیگری کم و کسری نداشته باشد .
مومن نژاد گفت : همنوردی با هم بودن و احترام به فردیت های یکدیگر است . چه خوب می شد که آدم ها در کنار یکدیگر همنورد هم می بودند ، چه خوب می شد که ما یکی را داشتیم در کنار همه سختی ها و دشواری ها زندگی یک همنورد وجود داشته باشد ‌و چه خوب می شد که ما هم برای دیگران همنورد باشیم .

در پایان این همایش به شرکت کنندگان در این پویش ملی لوح تقدیر داده شد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=3074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت