تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
13
در نشست مدیران فولادی با استاندار خوزستان مطرح شد؛

درخواست برای تعالی شرکت لوله سازی اهواز

  • کد خبر : 701
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز که به دعوت استانداری در نشست مدیران فولادی استان خوزستان شرکت کرده بود از استاندار خوزستان درخواست کرد در راستای تعالی شرکت لوله سازی اهواز این مجموعه را یاری کند.

دکتر علی خنیفر در نشست با دکتر خلیلیان استاندار خوزستان ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان استاندار ویژه گفت: درخواست می‌شود موانعی که در مسیر تولید هستند برطرف شوند و در راستای تعالی شرکت از استاندار محترم خواستار همراهی هستیم. 

خنیفر پس از معرفی ظرفیت‌های شرکت لوله سازی اهواز افزود: این شرکت با توجه به توانمندی‌های آن و داشتن نیروی انسانی زبده و متخصص در صورتِ حمایت، قطعا می‌تواند در مسیر تولید و خدمت به جامعه‌ی کارگری استان گام‌های موثری را بردارد. 

استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: خوشبختانه در استان خوزستان ظرفیت‌های زیادی در بخش‌ صنایع فولاد وجود دارد و ۱۴ شرکت بزرگ و متنوع در استان در این صنعت فعال هستند.

وی افزود: در مجموع خوزستان قطب دوم تولید فولاد در کشور است البته در این بخش مسائل و مشکلاتی وجود دارد و ضمن اینکه و روند کار آنها را بررسی کردیم و توضیحاتی در این خصوص ارائه شد.

خلیلیان بیان کرد: تصمیماتی برای رفع موانع پیش روی این شرکت ها و چگونگی پشتیبانی آنها گرفته شد در عین‌حال در این جلسه طرح‌های توسعه ای که باید دنبال کنند که بتوانند این ظرفیت در استان را شکوفا کنند مورد توجه قرار داده شد.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود و بتوانیم با بهره گیری از این ظرفیت به توسعه صادرات بپردازیم و در عین حال به ایجاد اشتغال بیشتر در استان و کاهش نرخ بیکاری کمک شود.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت