تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

خدمات ترابری از ابزارهای اساسی در تحقق عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز

  • کد خبر : 1788
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
خدمات ترابری از ابزارهای اساسی در تحقق عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: خدمات ترابری یکی از ابزارهای مهم و اساسی در تحقق عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز و تولید پایدار است.

حمیدرضا گلپایگانی در جریان بازدید از اداره کل ترابری و نشست با مدیر خدمات، رییس و مسئولان این  اداره کل افزود: ترابری واحدی عملیاتی و پشتیبانی است که نقش بارزی در شتاب بخشی به گردش مته حفاری ایفا می‌کند.


وی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب در حمل و نقل به موقع سوخت، کالا، تجهیزات و انتقال کارکنان به مناطق عملیاتی باعث تحقق به موقع برنامه‌های حفاری خواهد شد.


گلپایگانی اظهارداشت: کیفیت خدمات ترابری در قالب برنامه ریزی مدون، داشتن گروه های آماده به کار درهمه ساعات شبانه روز، شتاب بخشی در کار با رعایت کامل نکات ایمنی، مقررات و ضوابط راهنمایی ورانندگی موجب کاهش حوادث، رضایت‌مندی کارفرماها، افزایش راندمان، بهره وری و در نهایت درآمد زایی سازمان می‌شود.


مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: در عملیات حفر و تکمیل چاه‌ها علاوه بر نقش تاثیرگذار مجموعه‌های کارکنان در بخش‌های فنی و عملیاتی و پشتیبانی همکاران ما در مدیریت خدمات از جمله ترابری نیز نقش برجسته ای دارند و از همین رو کارکنان این حوزه می بایست پویا، توانمند، مجرب و کارآمد باشند.


وی با بیان اینکه قراردادها در ترابری باید طولانی مدت و حداقل ۲ تا سه سال باشند، افزود: این موضوع باعث می‌شود کوچکترین وقفه در کارعملیات بوجود نیاید و مسئولان فرصتی برای ساماندهی و برنامه ریزی داشته باشند ضمن اینکه از پیمانکاران توانمند از نظر تجهیزات و وسائط نقلیه مناسب در این بخش استفاده به عمل خواهد آمد.


گلپایگانی با بیان اینکه تفکر، تدبیر، تلاش و توکل باعث کسب نتیجه مطلوب و پویایی شرکت ملی حفاری ایران است، تاکید کرد: تک‌ تک کارکنان در بخش‌های مختلف سازمان در راندمان و بهره وری و افزایش درآمدهای شرکت نقش موثری دارند و باید تمامی مساعی خود را در راستای رشد و تعالی، توسعه و حفظ جایگاه شرکت در صنعت نفت کشور و انجام وظایف به نحو شایسته به کار گیریم.


مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران داشتن اطلاعات و آمار، به روز بودن تجهیزات مرتبط با عملیات حفاری، خدمات یکپارچه فنی و مهندسی و آمادگی واحدهای پشتیباتی و خدماتی را ضروری دانست و گفت: این مهم در پاسخگویی به برنامه های پیش بینی شده بسیار با اهمیت است.


در این نشست که مدیران خدمات و برنامه ریزی تلفیقی، مشاور مدیرعامل، روسای حراست، روابط عمومی و مسئول پیگیری دفتر مدیر عامل شرکت حضور داشتند درباره برنامه های سال جاری، روزآمد سازی تجهیزات و ماشین آلات و آموزش کارکنان بحث و بررسی و تبادل نظر به عمل آمد.


شرکت ملی حفاری ایران اول دی ماه ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران با هدف قطع وابستگی صنعت حفاری به بیگانگان و بومی سازی این صنعت تاسیس شد.


ستاد مرکزی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز است و هم اکنون بیش از ۱۷هزار کارگر و کارمند پشتیبانی وعملیاتی دارد.
شرکت ملی حفاری ایران از زیرمجموعه های شرکت ملی نفت ایران است.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت