تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0
مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد خوزستان:

یکصد طرح پژوهشی برای رفع محرومیت در خوزستان اجرا شده است

  • کد خبر : 12005
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
یکصد طرح پژوهشی برای رفع محرومیت در خوزستان اجرا شده است
مدیر برنامه‌ریزی وفناوری اطلاعات اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: یکصد طرح پژوهشی و تالیف در راستای کاهش فقر، محرومیت و توانمندسازی نیازمندان استان توسط این نهاد حمایتی اجرا شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد امام (ره) خوزستان گفت: کمیته امداد استان از پژوهش ها و آثار علمی دانشگاه ها و حوزه های علمیه حمایت می کند.

لفته میاحی به مناسبت هفته پژوهش اظهار داشت: کمیته امداد خوزستان به منظور استفاده از ظرفیت پژوهشی دانشگاه ها در راستای کاهش فقر و محرومیت زدایی که یکی از برنامه های این اداره کل است آماده هرگونه همکاری با مجموعه های علمی است.

وی اظهار داشت: کمیته امداد خوزستان در راستای پیشبرد ماموریت های سازمانی، مساله یابی و حل مسایل این نهاد، از تولید آثار علمی و پژوهشی دانشجویان، طلاب و پژوهشگران برای پیشبرد اهداف این نهاد حمایت می‌کند.

میاحی از اساتید، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، طلاب حوزه‌های علمیه (سطوح معادل کارشناسی ارشد و دکتری) و پژوهشگران خواست در زمینه پژوهش‌های مرتبط با فعالیت‌ها و ماموریت‌های این نهاد حمایتی اقدام به ارایه درخواست و آثار علمی خود اعم از پایان نامه، رساله، کتاب و مقاله کنند.

مدیر برنامه‌ریزی و پژوهش، کمیته امداد خوزستان افزود: کمیته امداد برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای بهبود شرایط زندگی مددجویان به ویژه در حوزه اشتغال دارد و برای انجام این طرح‌ها و بهبود شرایط در خوزستان دست یاری به سوی پژوهشگران برای تولید آثار علمی و پژوهشی دراز می‌کند.

میاحی گفت:حمایت از فرزندان مددجویان دانشگاهی، کارآفرین و استعدادهای درخشان به‌ منظور رونق کسب‌وکارهای نوین و نوآور با بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی آموزشی و کاربردی در اولویت برنامه‌های این نهاد در زمینه توانمندسازی است.

وی بیان کرد: کمیته امداد خوزستان به اساتید و دانشجویان فعال در امر پژوهش، مقاله‌نویسی کمک‌ خواهد کرد و این گامی تعاملی بین کمیته امداد و دانشگاهیان خواهد بود تا در زمینه‌های دیگر با تشریک مساعی خدمات خود را گسترش دهند.

کمیته امداد امام خمینی ره خوزستان در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری، فن بازار استان برنامه های فناورانه این نهاد را ارائه داد.

مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی ره خوزستان گفت: حضور این نهاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی وفناوری با هدف ارائه اقدامات پژوهشی، دانش بنیان و فناورانه بوده و طرح‌های علمی پژوهشی امداد در زمینه‌های مختلف اشتغال دانش بنیان، توانمندسازی کارکنان و نیازمندان، امداد هوشمند وکارآمد ونظام پیشنهادات مردمی درجهت توسعه روش‌های نوین فناوری انجام شده است.

اجرای ۱۰۰ طرح پژوهشی در کمیته امداد خوزستان

لفته میاحی افزود: طرح امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت پایلوت در کمیته امداد خوزستان اجرا وسپس به صورت رسمی در کل کشور اجرایی شد.

مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد خوزستان گفت: صدقات از طریق کیوآر از دیگر طرح‌های نوین است که در استان خوزستان جهت تسهیل دردریافت اعانات ومساعدت‌های خیرین عزیز در این نمایشگاه اجرایی شد.

لفته میاحی اشاره کرد که مددجویان ونیکوکاران عزیز می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی soha.emdad.ir به صورت الکترونیکی با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در تعامل باشند.

مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد خوزستان: توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار در زمینه مشاغل نوین، نوآور و دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مورد تأکید و توجه این نهاد است.

وی گفت: حمایت از فرزندان مددجویان دانشگاهی، کارآفرین و استعداد‌های درخشان به‌منظور رونق کسب‌وکار‌های نوین و نوآور با بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی آموزشی و کاربردی در اولویت برنامه‌های این نهاد در زمینه توانمندسازی است.

تاکنون بیش از ۱۰۰ طرح پژوهشی و تالیفات در راستای کاهش فقر و محرومیت و توانمندسازی نیازمندان و … در کمیته امداد استان انجام شده است.

سامانه نظام پیشنهادات سال گذشته به آدرس http://pishnahadat.emdad.ir / راه اندازی شد و آماده دریافت تمامی ایده‌ها، طرح‌های پیشنهادی حوزه‌های تخصصی و نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد خوزستان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مدیریت برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد خوزستان با شماره ۳۳۳۶۶۰۲۰-۰۶۱۱ در تماس باشند

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=12005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت