تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3

کتاب «روابط‌عمومی ای‌اس‌جی» رونمایی شد

  • کد خبر : 6224
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
این کتاب دربرگیرنده موضوعاتی در حوزه محیط‌زیست، مسئولیت‌های اجتماعی و حاکمیتی شرکت‌هاست و نقش روابط‌عمومی‌ها در ایجاد قدم‌های مبتنی بر توسعه پایدار در این سه حوزه به تشریح بیان شده است.

کتاب «روابط‌عمومی ای‌اس‌جی» نوشته دکتر ولید آلبوناصر و مهدی باقریان دوشنبه (۲۶ تیرماه) در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خوزستان رونمایی شد.

به گزارش بهین خبر و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این کتاب دربرگیرنده موضوعاتی در حوزه محیط‌زیست، مسئولیت‌های اجتماعی و حاکمیتی شرکت‌هاست و نقش روابط‌عمومی‌ها در ایجاد قدم‌های مبتنی بر توسعه پایدار در این سه حوزه به تشریح بیان شده است.

ولید آلبوناصر نویسنده این کتاب، مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از شرکت‌های بزرگ صنعتی خوزستان است. وی در امور بین‌الملل و حوزه علوم سیاسی، پژوهش‌های مختلفی داشته و در سال جاری نیز از سوی استاندار خوزستان مورد تقدیر قرار گرفت.

آلبوناصر اخیرا هم در بیست و دومین دوره جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران، توانسته با رای هیئت داوران، جایزه ملّی روابط‌عمومی و جایزه ویژه انتشارات را از آنِ خود کند.

تولید محتوای متنوّع و امیدآفرین، برگزاری جشنواره ملّی شکرستان، ارتباط مؤثر با جوامع پیرامونی طرح‌های نیشکر، انتشار کتابچه‌ها و فصلنامه داخلی صنعت نیشکر، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای، حضور تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی و… موجب شده روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها پیشرو باشد.

ای‌اس‌جی؛ چارچوبی ضروری برای توسعه پایدار

مؤلّف کتاب روابط‌عمومی ای‌اس‌جی در ابتدای آیین رونمایی، ای‌اس‌جی را چارچوبی ضروری برای هر شرکت و سازمانی برشمرد که به ذ‌‌ی‌نفعان کمک می‌کند بفهمند یک سازمان چگونه در حال مدیریت ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با محیط‌زیست، جامعه و اقدام‌های حاکمیتی است.

وی افزود، رعایت مقررات و استانداردهای زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی و ملاحظه‌های اخلاقی و قانونی ای‌اس‌جی امروزه با بقای شرکت‌ها گره خورده و رعایت آن‌ها نه تنها به تحقق محیطی سالم‌تر و اخلاقی‎تر کمک می‌کند، بلکه سبب افزایش فزاینده توجه و علاقه سرمایه‌گذاران و سهام‌داران برای سرمایه‌گذاری بیشتر نیز می‌شود.

به گفته آلبوناصر، اصول و چارچوب‌های اصلی ای‌اس‌جی همان چیزهایی است که بر اساس شاخص‌های توسعه پایدار سازمان ملل تعریف و تدوین شده و به‌کارگیری آن موجب بهبود وضعیت اقتصادی و بهره‌وری شرکت ها و سازمان‌ها و در نهایت بهبود سطح رفاه و درآمد ملّی می‌شود و توسعه پایدار و متوازن را تحقق خواهد بخشید.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت