تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1
نماینده اهواز:

ورزش خوزستان در حوزه زیرساختی با مشکلاتی مواجه است

  • کد خبر : 7968
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۴:۳۷
ورزش خوزستان در حوزه زیرساختی با مشکلاتی مواجه است
نماینده اهواز گفت: ورزش خوزستان در حوزه زیرساختی مخصوصا تجهیزات ورزشی با مشکلاتی مواجه هستیم.

مجتبی یوسفی در مراسم استقبال از علیرضا مُهمدی و پویا دادمرز فرنگی کاران مدال آور خوزستانی در مسابقات جهانی، در فرودگاه اهواز اظهار کرد: به خودم افتخار می کنم در استانی زندگی می‌کنم که هم از مواهب خدادی و هم از سرمایه انسانی در بخش هایی از جمله ورزش، غنی است. از شمال تا جنوب خوزستان شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران مان هستیم و این مهم مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان این که در حوزه زیرساختی مخصوصا تجهیزات ورزشی با مشکلاتی مواجه هستیم، عنوان کرد: در سه سال گذشته تلاش بر این بود که با تخصیص اعتبار در مجلس به ورزش خوزستان کمک کنیم؛ برای اولین بار نیز پیشنهاد داده شد که ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده به توسعه زیرساخت‌های ورزش در کشور اختصاص پیدا کند و افزایش اعتبارات نیز بی‌سابقه بود که این موضوع با همراهی دولت، وزارت ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان رقم خورد.

نماینده اهواز گفت: عمده پروژه‌های ورزشی استان خوزستان در حوزه احداث سالن‌های ورزشی و زمین چمن ورزشی است. در حوزه فوتبال هم یکسری دغدغه‌ها درخصوص تامین مالی تیم‌ها است که در حال پیگیری حل مشکل هستیم.

وی بیان کرد: از وزیر ورزش نیز قول گرفته‌ایم که اولین سفر استانی وی به خوزستان باشد. همچنین از رییس بانک ملی ایران که به حمایت کشتی گیران خوزستانی پرداخت و تعدادی از آن‌ها در شرکت گروه ملی استخدام شدند، قدردانی می‌کنم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=7968

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت