تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

وجود ۷۰ زمین خاکی در محلات اهواز

  • کد خبر : 11592
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۵۳
وجود ۷۰ زمین خاکی در محلات اهواز
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های استان را ساماندهی زمین‌های خاکی در محلات دانست و گفت: در محلات اهواز بیش از ۷۰ زمین خاکی وجود داشته که بهسازی آنها ضروری است.

عبدالله افرازه شهاوند سه شنبه شب در آیین بهسازی و تامین روشنایی ۱۰ زمین خاکی در اهواز اظهار کرد: بسیاری از فوتبالیست‌های استان از دل همین زمین‌های خاکی‌ بیرون آمده و برای کشور افتخارآفرینی کردند لذا رسیدگی به وضعیت این زمین‌ها مهم و ضروری است.

وی وجود زمین‌های خاکی در استان را یک ظرفیت بی بدیل دانست و افزود: از طریق رسیدگی به این زمین‌ها می توان نشاط را در جامعه تقویت و با آسیب‌های اجتماعی مقابله کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: لازم است دستگاه‌ها نسبت به فراهم کردن امکانات برای ورزش محلات اقدامات موثری انجام دهند.

وی بر ساماندهی زمین‌های حاکی در محلات تاکید کرد و افزود: توسعه و رسیدگی به زمین‌های خاکی باید در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

شهاوند گفت: به کمک شهرداری اقدامات خوبی در راستای تعیین تکلیف مالکیت زمین‌ها، توانمندسازی تیم‌های محلات‌ و بهسازی و روشنایی زمین‌های خاکی صورت گرفته است.

وی با اشاره به توانمندسازی یکصد تیم محلات در اهواز افزود: با دستور استاندار از این پس امکانات ورزشی ادارات و شرکت‌ها برای عموم مردم به اشتراک گذاشته می‌شود.

شهاوند با اشاره به روند بهسازی زمین‌های خاکی در اهواز گفت: امیدواریم در ماه‌های آینده با بهسازی‌ زمین‌ها شاهد اتفاقات خوشایندی در ورزش محلات باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز هم در این آیین با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر در اولویت است گفت: راه‌اندازی چهار سالن سرپوشیده در منطقه ۶، جزو برنامه‌های شهرداری است.

حجت‌الاسلام حمید رعیتی اظهار کرد: عملیات اجرایی، چهار سالن ورزشی در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب زیرساخت‌های ورزشی در اهواز افزود: در ۲ سال اخیر، ۳۳ زمین چمن مصنوعی بازسازی شده و تا پایان سال ۱۵ زمین دیگر بازسازی خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز، احداث زمین‌های سرپوشیده را جزو مطالبات به‌ حق مردم شهر اهواز دانست و گفت: خوشبختانه احداث و بازسازی سالن های ورزشی در دستور کار بوده و این روند با شتاب بیشتری در حال انجام است.

وی افزود: در اهواز بیش از ۳۵۰ تیم فوتبال محلات وجود داشته که رسیدگی به آنها در اولویت است، تاکنون تعدادی اقلام ورزشی بین یکصد تیم توزیع شده و تا پایان سال نیز اقلام دیگری اهدا خواهد شد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=11592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت