تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1
پیام شهردار آبادان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، هفته مراجعه به خویشتن با معیار شهداست

  • کد خبر : 7553
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
هفته دفاع مقدس، هفته مراجعه به خویشتن با معیار شهداست
یاسین کاوه‌پور در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی های شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه‌پور در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی های شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام شهردار آبادان به شرح ذیل است :

بسم رب شهدا و الصدیقین
«دفاع مقدس» نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران اسلامی است که خاطرات شیرزنان و دلاور مردان این مرز و بوم را در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار نگه می دارد.

زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود.

«هفته دفاع مقدس» یاد و خاطره هزاران غنچه نشکفته را در ذهن هایمان تداعی می کند که در کلاس عزت، شهامت و شجاعت درس ‌ولایتمداری و ولایت‌پذیری را به ما آموختند و برای دفاع از دین و میهن اسلامی عزیزترین سرمایه، یعنی جانشان را فدا کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان جنگ تحمیلی به ویژه شهدای آبادان، فرا رسیدن «هفته دفاع مقدس» که یادآور عزت‌مندی، افتخار آفرینی، شهامت، رشادت و شهادت هاست را به محضر مبارک نائب بر حق امام زمان (عج) ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگانی که از شهرستان شهیدپرور آبادان قهرمان با ایثارگری و ازخودگذشتگی، مرام ایثار و شهادت را بنیان نهادند را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید آنکه تاثیر جلوه های دفاع مقدس همچون همیشه، نمودی آشکار در فرهنگ ایران اسلامی داشته باشد، کما اینکه «ادبیات دفاع مقدس» در این برهه زمانی خاص در سنگر خدمت صادقانه به مردم شریف این منطقه به وضوح مشاهده می گردد و آرزوی همه ما موفقیت و صحت و افتخار آفرینی مجاهدان این جبهه مقدس می باشد.

از درگاه لایزال الهی، حفظ و بقای روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب و خاک را که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی (ع) در تحقق شعار «هیهات منا الذله»، کوشیدند و می کوشند و خواهند کوشید مسالت دارم.

یاسین کاوه‌پور – شهردار آبادان

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=7553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت