تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

نماینده مردم آبادان : رییس جمهور به خوبی پایان عصر سلطه‌گری یک طرفه غرب را بیان کرد

  • کد خبر : 7711
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۳:۴۷
نماینده مردم آبادان : رییس جمهور به خوبی پایان عصر سلطه‌گری یک طرفه غرب را بیان کرد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عدالت ،کرامت انسانی، توحید و وحدانگی با محوریت قرآن کریم را جز مفاهیم اصلی نطق رئیس جمهور در سازمان ملل دانست و گفت: رئیس جمهور به خوبی پایان عصر سلطه‌گری یک طرفه غرب و بخصوص آمریکا را بیان کرد.

سید محمد مولوی اظهار کرد: نطق رئیس جمهور بعنوان پیام ملت، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامع و کاملی بود و تمرکز بر ۲ اصل مهم قرآن و تعالم اسلامی ستون این مطالب بود.

وی تاکید بر مفاهیم قرآنی به عنوان الهام بخش، انسان ساز، عدالت محور ،کرامت انسانی، توحید و وحدانگی را از نکات مهم سخنان رئیس جمهور دانست و افزود: قرآن به عنوان یک منبع وحدت بخش می‌تواند در جهان تاثیر گذار باشد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و دشمنان اسلام باید بپذیرند که با توجه به شرایط جهانی دوران اسلام ستیزی و آپارتاید فرهنگی در دنیای معاصر جایگاهی ندارد و جهان در پی‌نظم جدیدی است.

وی افزود: ملت‌های جهان بیدار شدند و بحران سازی پیاپی برای کشورمان ایران و سایر کشورهای اسلامی بیانگر این مهم است که دشمنان اسلام و آزادی متوجه این تغییرات شدند و درصدد ضربه زدن به آن هستند.

مولوی گفت:جمهوری اسلامی ایران بر مبنای هم‌گرایی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با بهره‌گیری از روح قرآن در حال شکل‌گیری نظم جدید با دنیای اطراف خود بخصوص کشورهای همسایه و بخصوص خلیج فارس است.

وی جمهوری اسلامی ایران را کشوری قربانی دسیسه‌های مختلف و نقش‌های شوم استکبار جهانی بخصوص آمریکا دانست و افزود:برخی اقدامات ضدبشری که در گوشه گوشه ایران رخ می‌دهد بیانگر این واقعیت است که دشمن به بن بست رسیده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور با دعوت از کشورها جهان برای اتکا به قرآن به خوبی نشان داد که عصر سلطه یک طرفه به پایان رسیده و جهان اسلام به عنوان یک قدرت جدید در حال شکل گیری است و نظم جهانی آمریکای کاملا فرسوده در حال از هم پاشیدن است.

مولوی بازگشت الواح تاریخی ایران از آمریکا به کشور و رایزنی برای آزاد سازی ثروت بلوکه شده ملت ایران را از جزء دیپلماسی فعال کشور دانست و افزود: کشور در قالب دیپلماسی خوبی در حال حرکت است.

وی بداخلاقی نماینده صهیونیست ها در سازمان را نشان اوج بی‌فرهنگی رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت:دیدارهای رئیس جمهور با سایر در مجمع سازمان ملل نشان داد جمهوری اسلامی جایگاه مهمی در جهان دارد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=7711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت