تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

نمایش دستاوردهای راصد صنعت توسعه در نمایشگاه صنعت نفت

  • کد خبر : 12813
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲:۴۵
نمایش دستاوردهای راصد صنعت توسعه در نمایشگاه صنعت نفت
شرکت راصد صنعت توسعه با حضور در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

شرکت راصد صنعت توسعه با حضور در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، راصد صنعت توسعه از شرکت‌های وابسته توسعه نیشکر است که علاوه بر طراحی و اجرای سازه‌ها و ایستگاه‌های انتقال آب، زهاب و فاضلاب، توانسته است به طراحی و تولید الکتروپمپ و الکتروموتورهای تخصصی نیز دست یابد.

در آیین گشایش این نمایشگاه، مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب، مدیران شرکت لوله سازی اهواز و جمعی از کارشناسان و اساتید دانشگاهی با حضور در غرفه راصد صنعت توسعه، با دستاوردهای صنعتی و تحقیقاتی این شرکت آشنا شدند.

در این بازدیدها، مدیرعامل شرکت راصد صنعت توسعه و اعضای هیئت مدیره شرکت به تشریح دستاوردهای این مجموعه صنعتی پرداختند و دستاوردهای آن را تشریح کردند.

شرکت راصد صنعت توسعه علاوه بر طراحی و ساخت قطعات صنعتی توانسته به طراحی و تولید الکتروپمپ و الکتروموتورهای تخصصی نیز دست یابد.

این شرکت علاوه بر فعالیت در صنعت نیشکر، در حوزه نفت و پتروشیمی با ساخت و تعمیر الکتروپمپ‌های تخصصی و الکتروموتورها فعال است.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه در محل نمایشگاه های دائمی اهواز برپا است.

photo9132376801
photo9132417083
photo9132420067
photo9132427139
photo9132434424
photo9132439424
لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=12813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت