تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
4

نشست هماهنگی رفع مشکلات اجرایی تقاطع های غیر همسطح میدان جمهوری برگزار شد

  • کد خبر : 7868
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۴:۰۱
نشست هماهنگی رفع مشکلات اجرایی تقاطع های غیر همسطح میدان جمهوری برگزار شد
نشست هماهنگي شركت هاي خدمات رسان به منظور رفع مشكلات اجرايي تقاطع غير همسطح میدان جمهوری با حضور معاون فنی و عمراني شهرداری اهواز برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز موانع و مشکلات پروژه میدان جمهوری که با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در حال اجراء است، در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست تعیین تکلیف شبکه های آب و فاضلاب در میدان جمهوری، خطوط فشار قوی و متوسط برق واقع در دو سمت بلوار آیت الله بهبهانی که به عنوان پروژه های اولویت دار شهرداری اهواز است مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب برای آن ارایه شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در این نشست گفت: عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری آغازشده و مجری طرح متعهد شده است طبق برنامه زمانبندی شده به عملیات اجرایی آن را به پایان برساند.

پرویز حسینی افزود: وجود شبکه آب و فاضلاب و خطوط انتقال برق در محل اجرای این پروژه یکی از موانع مهم اجرای آن است که میبایست با هماهنگی و همکاری کار جابجایی توسط شرکت آب و فاضلاب و شرکت برق منطقه ای انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری به صورت پل رو گذر اجرا می شود و فقط پایه های سازه پل در زمین قرار می گیرد نیاز است شرکت آب و فاضلاب و شرکت برق طرح وضعیت موجود شبکه و پیشنهادی خود را ارائه نماید تا پایه های این سازه با شبکه آب و فاضلاب و شرکت برق تداخل نداشته باشد تا روند پیشرفت پروژه انجام شود.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=7868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت