تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1
معاون عمرانی استاندار خوزستان:

ناوگان عمومی خوزستان در آستانه بازگشایی مدارس افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 7259
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۵۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: ناوگان و وسایل حمل و نقل عمومی در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور سرویس دهی هر چه بیشتر به دانش آموزان افزایش می‌یابد.

محمد خانچی در پنجمین جلسه شواری ترافیک استان در محل سالن جلسات این معاونت بیان کرد: در همین راستا تعداد دستگاه‌های اتوبوس و ون‌های درون شهری در حال افزایش است و این تحول و خدمت از سوی دولت برای مردم باید محسوس باشد.

وی گفت: بازگشایی مدارس فرصت مناسبی است که دانش آموزان و خانواده‌ها و جامعه معلم‌های استان این خدمت دولت را به درستی احساس کنند و بدون هیچ استرس و دغدغه‌ تردد درون شهری خود را در زمان بازگشایی مدارس انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان در ادامه به انجام پروژه‌های عمرانی در سطح شهرهای استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در شهرها و روستاهای استان شاهد انجام پروژه‌های عمرانی هستیم، نواحی‌ آموزش پرورش و فرمانداری‌ها ضمن پایش محیط‌های اطراف مدارس نسبت به رفع نواقص زیرساختی و ایمن سازی نقاط و پاکسازی اطراف مدارس با دستگاه‌های مربوطه اقدام کنند.

وی افزود: انجام طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی در زمینه ترافیک توسط شهرداری‌ها و با همکاری پلیس و مدارس برگزار گردد این برنامه‌ها می‌تواند در جهت کاهش حوادث رانندگی و ارتقای دانش ترافیکی دانش آموزان و خانواده‌های آنها را در برخواهد داشت که باید به آن بطور جدی پرداخت.

کاهش ۲۳ درصدی تصادفات در مراسم اربعین امسال

خانچی با اشاره به اقدامات ترافیکی در مراسم اربعین حسینی امسال افزود: امسال شاهد اقدامات خوبی در حوزه مدیریت ترافیک و حمل و نقل عمومی مراسم اربعین حسینی بودیم ، چند دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز به کشور عراق از استان برای خدمات رسانی به زائران ارسال شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به تسهیل تردد زائران و رفع نقاط حادثه خیز در مسیر طریق الحسین(ع) در مراسم اربعین امسال افزود: %۲۳ مجموع تصادفات و %۴۴ از تصادفات منجر به فوت در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی استان در مراسم اربعین حسینی امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است که در ۱۰ هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=7259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت