تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1
فرماندار تاکید کرد

میدان‌های میوه و تره‌بار در محله‌های اهواز راه‌اندازی شوند

  • کد خبر : 12604
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۴:۱۶
میدان‌های میوه و تره‌بار در محله‌های اهواز راه‌اندازی شوند
فرماندار اهواز بر لزوم راه‌اندازی میدان‌های میوه و تره‌بار محله‌ای در شهر اهواز تاکید کرد.

احمد موالی‌زاده در آیین افتتاح فاز دوم میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز اظهار کرد: مردم از ما انتظار دارند و خدمت‌رسانی و خدمت کردن به مردم باید مورد توجه مدیران و نصب العین باشد. خوشبختانه در دولت مردمی، نهضت خدمت‌رسانی و خدمت به مردم از رئیس جمهور آغاز شده است. کمتر رئیس جمهوری دیده‌ایم که در طول دو سال هفت با به خوزستان سفر کند و مدیران باید این امر را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: افتتاح فاز دوم میدان میوه و تره‌بار کار بزرگی است از شهرداری که پس از سال‌ها بخشی از این فاز را به بهره‌برداری رسانده‌اند تشکر می‌کنم اما مردم از نحوه عملکرد در بحث توزیع میوه و تره‌بار میدان گله‌مند هستند. وضعیت میدان میوه و تره‌بار از نظر توزیع، در حد و اندازه کلانشهر اهواز نیست و باید تلاش شود که رضایت‌مندی حاصل شود.

فرماندار اهواز ادامه داد: وضعیت میدان میوه و تره‌بار از لحاظ توزیع در حد و اندازه شهر اهواز نیست و در شهر دچار مشکل هستیم، حرکتی که آغاز شده است نشان از نگاه جهادی دارد و باید این کار در راستای رضایت‌مندی مردم استمرار داشته باشد، بسیاری از کلانشهرهای کشور میدان میوه و تره‌بار محله‌ای دارند و اهواز از این مورد محروم است.

موالی‌زاده با تاکید بر لزوم استمرار اقدامات در این حوزه عنوان کرد: در هر کلانشهری میدان میوه و تره بار محله‌ای وجود دارد و مردم اهواز هم انتظار دارند میدان میوه و تره‌بار محله‌ای راه‌اندازی شود.

وی عنوان کرد: باید ابتدا در هر منطقه شهرداری یک میدان میوه و تره‌بار راه اندازی شود تا رضایت‌مندی حاصل شود.

فرماندار اهواز با اشاره به توزیع میوه و تره‌بار به وسیله وانت‌ها و ایجاد ترافیک در شهر گفت: اگر همت نمی‌شد بهره‌برداری از فاز دوم میدان میوه و تره‌بار عملیاتی نمی‌شد اما با کار جهادی به نتیجه رسید. باید این همت ادامه یاید تا به نیاز مردم پاسخ داده شود و مشکلات رفع و رضایتمندی حاصل شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=12604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت