تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1
عضو شورای شهر اهواز:

مشکلات مختلف شهر اهواز باید ریشه‌یابی و رفع شوند

  • کد خبر : 11584
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۱۵
مشکلات مختلف شهر اهواز باید ریشه‌یابی و رفع شوند
عضو شورای شهر اهواز گفت: شهر اهواز از مشکلات مختلفی رنج می‌برد و این مشکلات، دغدغه‌ بسیاری از شهروندان هستند؛ امیدواریم ابتدا این مسائل ریشه‌یابی و سپس رفع شوند.

محمدحسین ملایی زمانی در آیین بهره‌برداری از پروژه بهسازی و تامین روشنایی ۱۰ زمین خاکی در اهواز با تاکید بر لزوم ادامه خدمات‌رسانی در چنین سطوحی اظهار کرد: بدن انسان مانند یک سیستم‌ هوشمند است که مواد خوب و مورد نیاز را جذب و مواد زائد را به روش‌های مختلف دفع می‌کند. بخشی از دفع مواد زائد را بدن انسان خود به خود انجام می‌دهد و بخشی باید از روش‌های دیگر رفع شود تا موجب سلامت جسم شود. یکی از این روش‌های کم هزینه و دم دست‌ترین روش، ورزش است که با تعرق حاصل از آن مواد زائد و مضر از بدن دفع می‌شوند در نتیجه آن، سلامت انسان تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان در هر سنی باید ورزش خاص خود را انجام دهد، افزود: ورزش نسخه شفابخش برای بسیاری از بیماری‌ها است بنابراین می‌توان ورزش را یک سرمایه‌گذاری در راستای سلامتی انسان دانست.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اثرات مثبت ورزش کردن، ادامه داد: افرادی که در فعالیت‌های گروهی، ورزشی و اجتماعی شرکت می‌کنند انسان‌های سالم‌تر و مفیدتری هستند؛ این افراد علاوه بر رشد خود، موجب رشد جامعه نیز می‌شوند. بنابراین هزینه برای آن در حوزه ورزش هزینه نیست و سرمایه‌گذاری فردی و اجتماعی است.

ملایی زمانی عنوان کرد: نگاه به ورزش باید قوی‌تر و عمیق‌تر شود تا بتوانیم ورزش همگانی و ورزش محلات را در سطح جامعه نشر دهیم و همه مردم دغدغه ورزش داشته باشند و آن را در برنامه‌ روزانه خود بگنجانند.

وی بیان کرد: برای اینکه یک جامعه به هدف و نقطه تعالی خود برسد باید میان مسئولان آن همدلی در آن وجود داشته باشد و همدلی را ایجاد کنند در غیر این صورت، نتایج دیربازده خواهند بود و یا به اهداف خود نخواهیم رسید.

ملایی زمانی با تاکید بر لزوم همدلی اعضای شورای شهر گفت: شهر اهواز از مشکلات مختلفی رنج می‌برد و این مشکلات، دغدغه‌ بسیاری از شهروندان هستند؛ امیدواریم ابتدا این مسائل ریشه‌یابی و سپس رفع شوند. اگر ایرادی در موضوعات مختلف وجود دارد بخشی از آن به دلیل این است که به درستی وارد این فضاها نشده‌ایم.

وی افزود: در مدیریت شهری اهواز حرکت شتابان آغاز شده که بخشی از ثمرات آن مشاهده شده است و بخشی دیگر نیز در آینده دیده خواهد شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=11584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت