تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان:

مبارزه با مواد ‌مخدر باید ارزیابی میدانی شود

  • کد خبر : 13882
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۰۸
مبارزه با مواد ‌مخدر باید ارزیابی میدانی شود
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم ارزیابی میدانی کارهای مبارزه با مواد مخدر در استان تاکید کرد.

عبدالله حبیبی در کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان که در اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، با اشاره به حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در روزهای گذشته سپاه پاسداران اقدام شجاعانه و پاسخ کوبنده‌ای انجام داد؛ آموزش و پرورش در این راستا «زنگ ظفر» را در مدارس خوزستان نواخت و همکاران ما این اقدام مهم را تبیین کردند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان افزود: زمانی که روحیه شجاعت در دانش‌آموز رشد داده شود، متوجه می‌شوند که شجاعت لازمه زندگی است و همچنین اگر قدرشناسی را یاد بگیرند، یکی از مهارت‌های زندگی را یاد گرفته‌اند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: وظیفه داریم این مهارت‌ها را آموزش دهیم و اگر دانش‌آموز، شجاع تربیت شود سراغ خیلی از چیزها که امروز دغدغه ما است، نمی‌رود.

وی بیان کرد: این دانش‌آموزان امانت‌هایی هستند که باید مهارت‌های زندگی را چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم به آن‌ها آموزش داد. با آموزش دادن صفات نیکو و ارزشمند، کاری می‌کنیم صفاتی که دوست نداریم، کنار بروند.

حبیبی عنوان کرد: کمیته پیشگیری از مواد مخدر یکی از عناصر مهم است که اگر بر آن متمرکز شویم به مراحل بعدی که درمان سخت‌تر و هزینه‌بر است، نمی‌رسیم.

وی با اشاره به اهمیت مشخص شدن نتایج اقدامات انجام‌شده افزود: آیا شاخص‌هایی برای ارزیابی کارها در جامعه داریم؟ باید ببینیم آیا با این کارها پیشرفت می‌کنیم؟ باید کف میدان بررسی کنیم و ببینیم این اقدامات چقدر موثر بوده است و در صورت نیاز، سراغ راهکارهای جدید و بهتری برویم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=13882

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت