تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

مانور پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در بندر خرمشهر برگزار شد/ اهمیت به پدافند غیر عامل، ضامن امنیت کشور است

  • کد خبر : 9511
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۰۲
مانور پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در بندر خرمشهر برگزار شد/ اهمیت به پدافند غیر عامل، ضامن امنیت کشور است
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با موضوع مقابله با بحران حریق کانتینر حاوی کالای خطرناک بر روی شناور مستقر در اسکله در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با همکاری مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در بندر خرمشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه بهین خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، امروز مانور پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با موضوع مقابله با بحران حریق کانتینر حاوی کالای خطرناک بر روی شناور مستقر در اسکله در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با همکاری مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در بندر خرمشهر برگزار شد.

علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان برگزاری این مانور، اظهار داشت: یکی از اهداف اساسی برگزاری مانورها در عرصه پدافند غیرعامل، کاهش آسیب‌پذیری حوادث است.

وی عنوان کرد: ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال این هستیم که تا آن جایی که ممکن است آسیب‌پذیری ناشی از حوادث را به حداقل ممکن برسانیم که برگزاری مانورها یکی از بسترهای این هدف است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خوشبختانه ما در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ با کاهش ۱۴ درصدی حوادث در حین کار مواجه شدیم که امیدواریم امسال این آمار نیز بیشتر کاهش پیدا کند.

علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در این مانور، اظهار داشت: عرصه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران از آن عرصه‌های مهمی است که اهمیت و توجه اساسی به آن، ضامن امنیت کشور است.

وی عنوان کرد: امروز به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، با موضوع مقابله با بحران حریق کانتینر حاوی کالای خطرناک بر روی شناور مستقر در اسکله در بندر خرمشهر برگزار شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت:ارزیابی میزان آمادگی پرسنل و تجهیزات تیم‌های پاسخ در زمان بحران و ارزیابی زمان بازگشت پذیری فرآیندها به شرایط عادی از اهداف برگزاری این مانور بود.

عسکری خاطرنشان کرد: در این مانور سعی شد علاوه بر مدیریت صحنه سانحه در شرایط بحران، با برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات مناسب، فعالیت‌های ضروری بندر تداوم پیدا کرده و بتوان از این طریق میزان تاب‌آوری مجموعه را در مقابله با بحران‌های احتمالی پیش‌رو افزایش داد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=9511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت