تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3
رئیس پلیس راهور خوزستان تاکید کرد

لزوم تامین اعتبار برای نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در شهرهای خوزستان

  • کد خبر : 9122
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۰۰
لزوم تامین اعتبار برای نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در شهرهای خوزستان
رئیس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه باید تامین اعتبار برای نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در دستور کار قرار بگیرد، گفت: دوربین‌ها باید در شهرستان‌های بحرانی مثل دزفول، آبادان، بهبهان و امیدیه تا قبل از سفرهای نوروزی نصب شوند.

سرهنگ فرید کریمی‌زاده در نشست شورای راهبری و کاهش تصادفات خوزستان با اشاره به وضعیت تصادفات در شش ماهه نخست امسال اظهار کرد: در این مدت تعداد موارد تصادفات فوتی چهار فقره و تعداد افراد فوت‌شده نیز یک مورد کاهش داشته است اما تصادفات جرحی و خسارتی افزایش داشته‌اند.

وی افزود: در بحث داده‌های آماری مشکل داریم زیرا برخی از آمارها مربوط به تصادفات سال ۱۴۰۱ است اما پزشکی قانونی این موارد را به عنوان موارد امسال اعلام کرده است. یک سری آمار هم مربوط به افراد مجهول‌الهویه است و در هیچ کدام از مقرهای ما پرونده ندارند که این مسائل موجب اختلاف آماری شده است.

رئیس پلیس راهور خوزستان با تاکید بر لزوم اقدام فرمانداران برای رفع نقاط حادثه‌خیز بیان کرد: برخی از عزیزان در حوزه ایمنی و ترافیک دغدغه ندارند و برخی فرمانداران حتی اهتمامی به تشکیل شورای ترافیک شهرستان ندارند در حالی که شهرستان‌ها باید در خصوص مساله ترافیک اقدام کنند.

وی افزود: نقاط حادثه‌خیز در شهرها باید به صورت آنی آشکارسازی شوند و برنامه‌ریزی شود تا مشکلات این نقاط در کوتاه مدت رفع شوند.

کریمی‌زاده بیان کرد: لینک دوربین‌های نصب شده در معابر باید در اختیار پلیس راهور نیز قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باید تامین اعتبار برای نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در دستور کار قرار بگیرد، گفت: دوربین‌ها باید در شهرستان‌های بحرانی مثل دزفول، آبادان، بهبهان و امیدیه تا قبل از سفرهای نوروزی نصب شوند.

رئیس پلیس راهور خوزستان عنوان کرد: اعتبارات امنیتی تعریف شده است اما گاهی رویکرد برخی از عزیزان در مورد اعتباراتی که از ماده ۲۳ و حوزه ترافیک اختصاص داده می‌شود هم امنیتی است در حالی که امنیت جان مردم هم بسیار مهم است و کمتر از موارد دیگر نیست.

وی با تاکید بر لزوم پیش‌بینی پارکینگ متناسب با میزان مراجعات در اطراف پارک‌ها، گفت: در خصوص سامان‌دهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها در چند قسمت طرح مصوب داریم اما هنوز هیچکدام اجرایی نشده و مشکلاتی برای ما ایجاد کرده‌اند.

کریمی‌زاده بیان کرد: پیشنهاد می‌شود پیست‌های موتورسواری در شهرهایی مثل بهبهان، رامهرمز، شوش و دزفول راه‌اندازی شود تا کمتر شاهد حرکات ناهنجار از سوی برخی از جوانان باشیم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=9122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت