تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3
نماینده اهواز

لایحه واردات خودرو در انتظار تایید نهایی شورای نگهبان است

  • کد خبر : 5249
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از تایید لایحه واردات خودرو در مجلس خبر داد و گفت: این مساله از هم‌اکنون نیز در بازار خودرو اثرگذار بوده است.

به گزارش بهین خبر، سید کریم حسینی با اشاره به بحث واردات خودرو اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مجلس شورای اسلامی در نهایت نمایندگان با قاطعیت از لایحه واردات خودروهای کارکرده حمایت کرده و به آن رای مثبت دادند.

وی افزود: براساس آنچه در مجلس مورد تایید قرار گرفته خودروهای با عمر کمتر از پنج سال می‌توانند مجوز واردات دریافت کنند.

نماینده اهواز گفت: هم‌اکنون این لایحه در انتظار تایید نهایی شورای نگهبان است و در صورتی که مورد تایید قرار بگیرد نسبت به اجرایی شدن آن اقدام خواهد شد تا خودروهای خارجی با عمر کمتر از پنج سال بتوانند مجوز واردات دریافت کنند.

تاثیر تایید لایحه واردات در مجلس بر بازار خودرو

حسینی ادامه داد: قرار بود این طرح در بودجه ۱۴۰۲ قرار بگیرد اما با توجه به اینکه اجرایی نشد به صورت لایحه به مجلس فرستاده شد و اکنون با تایید مجلس منتظر تایید شورای نگهبان است تا پس از آن اجرایی شود.

وی بیان کرد: واردات خودرو یکی از مطالبات اصلی مردم در سال‌های اخیر بوده است که امیدواریم با تایید شورای نگهبان هرچه سریعتر عملی شود.

نماینده اهواز در پایان خاطرنشان کرد: این مساله از هم اکنون بر بازار خودرو اثرگذار بوده و توانسته منجر به کاهش قیمت‌ها و بهبود وضعیت شود و در صورت اجرایی شدن قطعا مشکل بازار خودروی کشور را حل خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=5249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت