تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
2
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

فعالان فرهنگی هم‌اکنون در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند

  • کد خبر : 6810
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان خطاب به رسانه‌ها و خبرنگاران، گفت: شما فعالان فرهنگی که در این عرصه جنگ را فهمیده‌اید، می‌دانید هم‌اکنون در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارید


به گزارش بهین خبر، در آیین تجلیل از خبرنگاران پیشکسوت استان خوزستان که به همت سازمان بسیح رسانه برگزار شد، سرهنگ پاسدار علی ساری، با اشاره به نقشه دشمنان از طریق رسانه‌های در اختیار، اظهارکرد: هم‌اکنون ما در خط مقدم هستیم و عقب‌نشینی ممنوع است.

وی با بیان اینکه بزرگترین آسیب‌ وارد شده به کشور ما در زمان کرونا بود گفت: چنین آسیبی در هیچ جای جهان رخ نداد و این آسیب تعطیلی کامل آموزش و پرورش بود زیرا دشمن از این تهدید بزرگ کرونا که برای کل جهان بود به عنوان فرصت استفاده کرد و فضای مجازی که عرصه تعریف شده توسط دشمن است را به خصوص در زمان کرونا که به مکانی برای آموزش، تعلیم و تربیت، سرگرمی، بازی و به نوعی حضور و زندگی کودکان بدل شده بود توانست بر اخلاق، خلق‌وخو و روحیات آنان اثر بگذارد.

ساری با بیان این‌که دشمن فهمیده است که ضعف ما در مسایل فرهنگی و کارهای تربیتی است، گفت: این از بزرگترین معضلات است چراکه هم‌اکنون بزرگترین معضلی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم این است که فرزندانمان در فضایی تعریف شده توسط دشمنان فعالیت می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که دشمن حمله کرده و از ما این عرصه را گرفته است. از این رو، شما فعالان فرهنگی که در این عرصه جنگ را فهمیده‌اید می‌دانید هم‌اکنون در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با اشاره به اینکه کشور ما پنج نیروی اصلی دارد توضیح داد: این نیروها نیروی زمینی، نیروی دریایی، نیروی هوافضا، نیروی قدس و نیروی مقاومت هستند و هم‌اکنون توجه به نیروی مقاومت مهم است.

وی توضیح داد: وقتی ما در نیروی زمینی عقب‌نشینی می‌کنیم ممکن است دشمن بتواند تعداد انگشت‌شماری تانک را از ما منهدم کند اما در نیروی مقاومت وقتی که عقب‌نشینی می‌کنیم یعنی رسانه من را از من گرفته‌ و خنثی کرده‌اند.

او با بیان اینکه فعالان فرهنگی از سربازان امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری هستند افزود: امام زمان به اذن خدا زحمت‌هایی را که در این راه متحمل می‌شوید جبران خواهد کرد که قطعا همین‌طور است.

ساری با اشاره به این‌که افراد حاضر در جلسه در وهله اول نفس خود را تهذیب کردند و سپس توانستند بر جامعه تاثیر لازم را بگذارند گفت: انشاالله خداوند نفس زکیه را شامل همه کند که تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه داشته باشیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه تاریخ تکرار حوادث است تاکید کرد: همه‌ افراد جامعه نسبت به تاریخ باید آشنایی کامل داشته باشند تا از حوادثی که در طول تاریخ برای اسلام و جامعه ما پیش‌آمده بود عبرت بگیرند.

وی همچنین با اشاره به عوامل متعددی که منجر به رویداد کربلا شد توضیح داد: امام حسین (ع) بسیار جامعه آن روز را نصیحت می‌کردند و در آخر و هنگامی که تاثیر نمی‌گرفتند ایشان فرمودند که «مال حرام خوردید بنابراین هر اندازه من شما را نصیحت کنم تاثیر ندارد».

او اضافه کرد: مردم آن جامعه بصیرت لازم را نداشتند

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت