تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
2
شهردار آبادان

عملیات احداث کارخانه آسفالت آبادان آغاز شد

  • کد خبر : 6532
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
شهردار آبادان گفت: عملیات احداث کارخانه جدید آسفالت با ۱۹۸ میلیارد ریال اعتبار با حضور فرماندار ویژه، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان آغاز شد.

به گزارش بهین خبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، شهردار آبادان در این آیین گفت: این کارخانه با اعتبار ۱۹۸ میلیارد ریال با هماهنگی که با اعضای محترم شورای اسلامی شهر داشتیم از محل اعتبارات ردیف توسعه عمران شهرداری و بخشی از منابع جاری در مدت سه ماه احداث خواهد شد.

یاسین کاوه‌پور بیان کرد: ظرفیت کارخانه جدید ۱۲۰ تن در ساعت است که در کنار آن کارخانه قدیمی نیز با ظرفیت ۱۲۰ تن عملیات خواهد داشت.

وی افزود: ترمیم و نوسازی روکش آسفالت معابر شهری از مهم‌ترین دلایل ایجاد این کارخانه است.

شهردار آبادان با اشاره به مشکلات معابر آبادان و خرابی آسفالت، گفت: یکی از مشکلات شهر آبادان آسفالت بوده که از دغدغه‌های مردم است.

وی بیان کرد: امید می‌رود با احداث این کارخانه مشکل آسفالت آبادان تا حدود زیادی رفع شود.

*تغییرات گسترده با حضور شهردار جوان و جهادی*

 امام جمعه آبادان در این آیین گفت: قطعا با احداث این کارخانه گامی موثر در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حوزه زیر ساخت‌های شهری ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی اظهار کرد: ظرفیت موجود در منطقه آزاد اروند به ویژه شهرستان آبادان بسیار زیاد و مناسب است و در کمتر مناطق کشور چنین ظرفیت‌های وجود دارد.

وی افزود: همه باید بسیج شویم تا از امکانات موجود در شهر بخصوص پالایشگاه که تولید کننده قیر است در جهت ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و بازسازی معابر استفاده شود.

امام جمعه آبادان گفت: بخش عمده‌ای از صادرات قیر کشور از پالایشگاه آبادان تامین می شود و این ظرفیت بالقوه‌ای است که باید از آن در راه آبادی شهر نهایت استفاده و بهره برد.

وی به همدلی و هماهنگی اعضای شورای شهر و شهرداری اشاره کرد و گفت: این صمیمیت‌ها و همدلی‌ها یک فرصت است که منجر به رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: آبادان اکنون دارای یک شهردار جهادی و انقلابی است که توانسته در چند ماه اخیر تغییرات عمده ای در شهر ایجاد کند.
*انتخاب هوشمندانه شهردار توسط اعضای شورای شهر*

فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین گفت: زمانی که شهردار انتخاب شد اعضای شورای اسلامی شهر مورد انتقاد قرار گرفتند و مردم اعتقاد داشتند آبادان نیاز به مدیری بزرگ دارد ولی شهردار منتخب توانست در مدت زمان کوتاه تغییرات چشمگیری در سطح شهر ایجاد کند.

احسان عباسپور با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آبادان، گفت: در هفت ماه اخیر شاهد شروع دوباره در حوزه عمران و آبادی آبادان بوده‌ایم و مردم حلاوت این خدمت را چشیده‌اند.

وی بیان کرد: البته مشکلات زیادی همچنان پابرجاست ولی معتقدیم اقدامات عمرانی برنامه ریزی شده پله پله مشکلات را حل می کند.

وی افزود: آبادان بیش از ۱۰ سال در انتظار پروژه‌های عمرانی از جمله روکش آسفالت معابر شهری بود.

فرماندار ویژه آبادان گفت: ورودی‌های شهر در گذشته بسیار نامناسب بود و تا کنون گل‌کاری فصلی در آبادان وجود نداشت ولی با شروع سال جدید و آغاز به کار شهردار جوان و جهادی شاهد تغییرات گسترده در این زمینه بودیم.

عباسپور افزود: با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات جهادی شهرداری آبادان به زودی شاهد تحولات بسیار در آبادان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6532

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت