تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
3

طرح کالابرگ در خوزستان اجرایی می‌شود/ تلاش برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام مناطق استان

  • کد خبر : 4311
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

به گزارش بهین خبر،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تلاش برای تحت پوشش قرار گرفتن همه نقاط استان در طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: اجرای این طرح به کنترل تورم اقلام اساسی مورد نیاز مردم کمک خواهد کرد. اصغر رشنودی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اجرای طرح […]

به گزارش بهین خبر،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تلاش برای تحت پوشش قرار گرفتن همه نقاط استان در طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: اجرای این طرح به کنترل تورم اقلام اساسی مورد نیاز مردم کمک خواهد کرد.

اصغر رشنودی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان اظهار کرد: اجرای بهینه طرح ملی کالابرگ الکترونیک یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است که در تلاش هستیم این طرح به بهترین شکل در استان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مسائل دیگری از جمله بحث‌های اشتغال و مسکن از اولویت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان هستند، افزود: در تلاش هستیم تا به منظور اجرای هر چه بهتر طرح کالابرگ الکترونیکی، نواقص این طرح را رفع کنیم.

طرح کالابرگ به کنترل تورم اقلام اساسی کمک می‌کند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تمام نقاط استان تحت پوشش طرح ملی کالابرگ الکترونیک قرار گیرد، گفت: هدف از این طرح بزرگ ملی که پیش از این در چند استان به صورت پایلوت و آزمایشی اجرا شده است کنترل تورم در اقلام اساسی مورد نیاز مردم است و قطعا به این موضوع کمک خواهد کرد.

رشنودی عنوان کرد: همچنین مدیریت تورم و کنترل قیمت ۱۰ قلم کالای اساسی در این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد که با همکاری ادارات صمت، جهاد کشاورزی و سایر نهادها انجام خواهد شد و امیدواریم اثرات مثبتی در بازار و تامین نیاز مردم داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد اجرای سراسری طرح کالابرگ الکترونیک منوط به تامین اعتبار و تصمیم‌گیری و اعلام فرمان از سوی دولت است.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=4311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت