تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان:

طرح “راویان پیشرفت” در مدارس با هدف تشریح خدمات دولت اجرا می‌شود

  • کد خبر : 10839
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
طرح “راویان پیشرفت” در مدارس با هدف تشریح خدمات دولت اجرا می‌شود
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با اشاره به طرح “راویان پیشرفت”، گفت: تمام دستگاه‌ها و شرکت‌ها باید فردی را به عنوان سفیر پیشرفت انتخاب و برای صحبت و آموزش به مدارس بفرستند.

امیر طرفیانی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان که در استانداری برگزار شد، با یادآوری نقش مهم و تلاش‌های بی وقفه روابط عمومی‌ها در مقاطع مختلف گفت: استاندار محترم خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت همواره در خصوص وضعیت روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان پیگیر هستند و در این راستا تلاش می کنیم با برگزاری این جلسات نسبت به تقویت انسجام، هماهنگی، هم افزایی و هم اندیشی میان روابط عمومی دستگاه های مختلف اقدام نماییم.

وی با اشاره به دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مدیران روابط‌عمومی‌های فرمانداری‌ها و کارشناسان رابط خبری ستاد استانداری برگزار شد اظهار کرد: علاوه بر کسب مهارت در بحث خبر و رسانه هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ایجاد ارتباط بین روابط عمومی‌های استان و اجتناب از جزیره‌ای عمل کردن آن‌ها بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم تعامل بین روابط عمومی‌های دستگاه‌ها، ادامه داد: ویترین عملکرد دستگاه‌ها روابط عمومی‌ها هستند و ما تاکید داریم اطلاع رسانی به جامعه دقیق و هنرمندانه و با استفاده از تولیدات مختلف بویژه در حوزه چندرسانه ای و تهیه کلیپ باشد تا خدمات و دستاوردها به شکل ملموس و در ضمیر ناخودآگاه مردم ثبت شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با بیان اینکه هر پروژه‌ای که توسط دستگاه اجرا می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد، گفت: مردم حق دارند از جزئیات پروژه، اعتبارات و اینکه نفعی که پروژه برای آن‌ها دارد مطلع شوند در عین حال ممکن است برخی مدیران در این خصوص به میزان کافی دغدغه مند نباشند که در آن صورت این آمادگی را داریم که حساسیت و اهمیت این حوزه را به آنها منتقل کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کمتر از دو سال به پایان دولت باقی مانده است باید تمام‌ کارهایی که از ابتدای آغاز به کار دولت انجام شده چه در حوزه های صنعتی، عمرانی و اقتصادی چه در زمینه های اجتماعی و فرهنگی به شکل هنرمندانه به مردم اطلاع برسد.

طرفیانی افزود: برخی از همکاران ما در روابط عمومی‌ها تولید محتوای خوب و فاخری را انجام می‌دهند اما باید قبول کنیم در توزیع و انتشار آثار، خوب عمل نکردیم و نیاز به تشکیل اتاق فکر در این خصوص داریم. در سطح فضای مجازی بسیار افراد مومن و انقلابی فعال هستند که قدرت جریان سازی داشته و مخاطبین و اثرگذاری بالایی دارند و تاکید داریم روابط عمومی ادارات با این افراد ارتباط گرفته و از همراهی و کمک آنها در انتقال گزارش عملکرد دولت به مردم بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها و شرکت‌ها باید فردی را به عنوان سفیر پیشرفت انتخاب و برای صحبت و آموزش به مدارس بفرستند، گفت: اگر همه دستگاه‌ها خود را ملزم به انجام این کار کنند یک تحول بزرگی در استان رخ خواهد داد حتی اگر میان این دانش‌آموزان افرادی باشند که مخالف صحبتهای این سفیر باشد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=10839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت