تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2
مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت توجه جدی به آموزش روابط عمومی‌های خوزستان در عصر ارتباطات

  • کد خبر : 8576
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به رشد ارتباطات و اطلاعات در دنیای امروز گفت: عصر ارتباطات به صورت مداوم دچار تحول و دگرگونی است بنابراین آموزش در روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به عنوان پل ارتباطی میان مردم و ادارات باید همواره مورد توجه جدی قرار گیرد.

امیر طرفیانی پیرامون برگزاری نخستین دوره آموزشی”کاتبان پیشرفت، راویان خدمت”، هدف از برگزاری سلسله جلسات این دوره آموزشی را ارتقای تخصص نیروهای روابط عمومی در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این سلسله دوره آموزشی رابطان ستادی و فرمانداری‌ها هستند افزود: این آموزش‌ها در راستای ارتقاء سطح دانش کاربردی روابط عمومی‌ها و همسان‌سازی اطلاعات آنان صورت می‌گیرد تا بتوانند به بهترین شکل نیاز مجموعه خود را برطرف سازند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان، آموزش در روابط عمومی‌ها را عامل تعالی و پیشرفت آن مجموعه دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود از روابط عمومی‌ها می‌خواهند تا از شیوه‌های جدید و جذاب اطلاع‌رسانی و تبلیغی استفاده کنند لذا اهمیت آموزش برای تحقق این مسئله بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه مباحث دوره‌های آموزشی مذکور به صورت سلسله وار با جدیت و بهره‌گیری از ظرفیت اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار می‌شوند بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها، آموزش عکاسی خبری، مستند، خبر نویسی، طراحی پوستر و هر آنچه که نیاز یک روابط عمومی حرفه ای است را فرامی‌گیرند.

طرفیانی وجود نیروهای انسانی مجرب را جزء سرمایه های سازمان دانست و افزود: این آموزش‌ها در راستای ارتقاء سطح دانش کاربردی روابط عمومی‌ها و همسان‌سازی اطلاعات آن‌ها صورت می‌گیرد تا بتوانند به بهترین شکل نیاز مجموعه خود را برطرف سازند.

وی به استقبال فوق العاده نیروهای روابط عمومی ستادی و فرمانداری‌ها از این دوره اشاره داشت و گفت: پرهیز از مطالب تکراری و یکنواخت در آموزش یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره آموزشی به شمار می‌رود که با حضور اساتید ماهر سعی شد به روزترین تکنیک‌ها و اطلاعات آموزش داده شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان در پایان گفت: با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها به طور مرتب باید دانش خود را به روز نگه داشته و ابراز اطلاعاتی جدید را بشناسند این آموزش‌ها می‌تواند گامی موثر برای موفقیت مجموعه‌های ستادی و فرمانداری‌های شهرستان‌ها به شمار آید.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=8576

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت