تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
4

ضرورت استفاده از منابع انسانی نخبه بر اساس شاخص شایسته‌سالاری و پایش عملکردی

  • کد خبر : 4416
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر تشویق کارگران و کارمندان دلسوز شهرداری بیان کرد: ضرورت استفاده از منابع انسانی نخبه و تحصیلکرده بر اساس شاخص شایسته‌سالاری و پایش عملکرد مدیران و تصمیم‌گیری قاطع و فوری برای برخی از مدیران باید انجام شود.


عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر تشویق کارگران و کارمندان دلسوز شهرداری بیان کرد: ضرورت استفاده از منابع انسانی نخبه و تحصیلکرده بر اساس شاخص شایسته‌سالاری و پایش عملکرد مدیران و تصمیم‌گیری قاطع و فوری برای برخی از مدیران باید انجام شود.
سید ناصر مهداوی عضو شورای اسلامی شهر اهواز در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص پروژه های انجام شده در راستای تسهیل مشکلات ترافیکی در شهر اظهار کرد: کار خوبی در مناطق سپنتا و پردیس انجام شده و پس از سال‌ها انتظار، مسیر در این دو محله بازگشایی شده است که این کار جای تقدیر دارد.

وی افزود: در بحث آسفالت، برخی از کوچه‌ها و خیابان‌ها اولویت بیشتری دارند اما مشاهده می‌شود کار در این بخش‌ها انجام نمی شود و در خیابان‌های با اولویت بعدی انجام می‌شود که باید به این موضوع توجه شود.

وی افزود: توسعه سواحل مستلزم داشتن راهبرد و سناریوهای مشخص قابل اجرا در شهر است و باید به این موارد توجه شود. طبق قانون نیز هر پنج سال باید شهر پایش و ممیزی شود که انتظار می‌رود به این موضوع نیز توجه شود.

عضو شورای شهر اهواز گفت: طرح تفکیک پسماند از مبدأ کار خوبی است اما امیدواریم طرح کمپوست و طرح بازیافت نخاله‌های ساختمانی نیز پیگیری شود. طرح مکانیزسیون پنجره واحد که در منطقه ۲ اجرا شده است نیز باید در همه مناطق به صورت کامل اجرا شود.

مهداوی با تاکید بر تشویق کارگران و کارمندان دلسوز شهرداری بیان کرد: ضرورت استفاده از منابع انسانی نخبه و تحصیلکرده بر اساس شاخص شایسته‌سالاری و پایش عملکرد مدیران و تصمیم‌گیری قاطع و فوری برای برخی از مدیران باید انجام شود.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=4416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت