تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
2
احمد سراج عضو شورای شهر‌ اهواز گفت:

شورای ششم از ابتدای کار در ۶ اولویت مسیر تحول‌خواهی را دنبال می‌کند/اشتغال آفرینی و اقتصاد مردم در سایه امید آفریتی و ترویج ایمان بهبود می‌یابد

  • کد خبر : 4658
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۱
احمد سراج عضو شورای شهر‌ اهواز گفت: شورای ششم شهر اهواز از ابتدای کار خود مسیر تحول‌خواهی را در ۶ اولویت تشخیص صحیح اولویت‌ها در شهر باتوجه به منابع محدود، ثبات مدیریت مبتنی بر شایسته گزینی و جوانگرایی، ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری و درآمدهای پایدار، ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد با استقرار سامانه‌های اطلاعاتی، ایجاد نظم اداری، منابع انسانی و مالی در مدیریت شهری، ایجاد بستر تعامل و همگرایی دستگاه و سازمان‌های مختلف دنبال می‌کند.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز ، احمد سراج امروز سه‌شنبه شانزدهم خردادماه در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر اهواز در نطق استعفای خود گفت: مقام معظم رهبری در یکی از بیانات اخیر خود به ترویج ایمان و امید درجامعه به عنوان یک وظیفه همگانی تاکید کرده است.

وی تحول خواهی را یک وظیفه دانست و افزود: طبق بیانات رهبر انقلاب اسلامی انتخابات ماه‌های آینده کشور از امروز مورد حجمه دشمنان است. اینجانب نیز با توجه به اینکه در دوره قبلی انتخابات مجلس مورد اعتماد تعداد قابل توجهی از مردم حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بودم و با علم اینکه انتخابات می‌تواند در ایمان و امید جامعه و به خصوص جوانان موثر واقع شود مجدداً تصمیم گرفتم پا به عرصه بگذارم.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: امروز اشتغال آفرینی، معیشت و اقتصاد مردم می‌تواند در سایه امید آفرینی و ترویج ایمان در جامعه بهبود یابد.

وی یادآور شد: شورای ششم از ابتدای کار ۶ اولویت کاری در مسیر تحول‌خواهی شامل: ۱. تشخیص صحیح اولویت‌ها در شهر باتوجه به منابع محدود، ۲. ثبات مدیریت مبتنی بر شایسته گزینی و جوانگرایی، ۳. ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری و درآمدهای پایدار، ۴. ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد با استقرار سامانه‌های اطلاعاتی، ۵. ایجاد نظم اداری، منابع انسانی و مالی در مدیریت شهری، ۶. ایجاد بستر تعامل و همگرایی دستگاه و سازمان‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داد.

سراج گفت: این ۶ اولویت را در مسیر تحول اهواز دنبال کردیم و در همین مسیر گام‌های موثری برداشته شد و اعضای شورای شهر بر این عهد استوار هستند.

وی تصریح کرد: همچنان خود را متعلق به این جریان می‌دانم که باید جریان انقلابی و خدمت به مردم پایدار باشد و برای استمرار آن گام‌های موثر برداشت.

عضو شورای شهر اهواز اضافه کرد: هر کدام از اعضا اختیار دارند رای بر پذیرش یا عدم پذیرش استعفای اینجانب را داشته باشند و بر اساس وظیفه و تعهدی که دارند رای دهند و هیچکس نمی‌تواند در این مورد اجباری ایجاد کند.

وی افزود: هر آنچه اعضای شورای شهر اهواز تصمیم بگیرند تکلیف من خواهد بود و اگر شورا با استعفای اینجانب موافقت کرد تلاش خواهم کرد به عنوان عضوی که ۲ سال در شورا خدمت کرده همچنان به عنوان عضو کوچکی از مردم در خدمت این شورا باشم و اگر در صحنه انتخابات مجلس نیز توفیقی حاصل شد تمام تلاش و کوشش خود را می‌کنم تا منابع پروژه‌هایی که برای تحول بزرگ در اهواز نیاز است محقق شوند؛ چرا که عمق نگاه شورای ششم تحولی است.

سراج بیان کرد: سال ۱۴۰۲ اتفاقات مبارکی در اهواز رخ خواهد داد چرا که بودجه سال ۱۴۰۲ از نظر متخصصان و کارشناسان قابل توجه بوده و تامین منابع مورد نیاز آن نیز یک الزام است.

وی گفت: اگر با رای اعتماد مردم به مجلس شورای اسلامی، یک نهاد بالا دستی و ملی که در استمرار تحول خواهی شورا نیز می‌تواند موثر واقع باشد راه یافتم، به عنوان یک خدمت‌گزار در خدمت مردم خواهم بود.

سراج اضافه کرد: اگر استعفای اینجانب مورد موافقت شورا قرار نگرفت همچنان به عنوان عضو کوچکی در جمع شورا به وظیفه خود ادامه خواهم داد و از تلاش برای خدمت به مردم ذره‌ای دریغ نخواهم کرد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=4658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت