تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
2
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز خبر داد

“شهر بازی” جدید اهواز در کیانشهر ساخته می‌شود

  • کد خبر : 11128
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۳۵
“شهر بازی” جدید اهواز در کیانشهر ساخته می‌شود
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز از برنامه‌ریزی برای ساخت یک شهر بازی جدید خبر داد.

صادق کهوازی با بیان اینکه در اهواز شهر بازی در حد نام این کلانشهر وجود ندارد، اظهار کرد: احداث شهر بازی مدرن و پیشرفته در زمینی با مساحت بالغ بر ۳۰ هکتار در کیانشهر در دستور کار است. خوشبختانه این زمین هیچ معارضی ندارد و مراحل نهایی اجرای پروژه در حال انجام است.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است که یک مجموعه گردشگری و تفریحی به عنوان شهر بازی با مشارکت سرمایه‌گذار یا سرمایه‌گذاران در این منطقه احداث شود. بنابراین مجموعه‌ای از مراکز تفریحی، اقامتی، رستوران‌ها، فضاهای شهر بازی مانند پارک آبی، پارک پرندگان، فضای سبز، فضای دوچرخه‌سواری، فضای بازی‌های کامپیوتری و فضای بازی سنتی شهر بازی احداث خواهد شد.

کهوازی عنوان کرد: با احداث این مجموعه، خدمات خوبی به شهروندان اهوازی و گردشگران استان‌های همجوار و کشورهای همسایه ارائه می‌شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه در کشور در صنف احداث شهر بازی سرمایه‌گذارانی که بتوانند مجموعه‌ای به این اندازه بسازند، بسیار کم هستند باید فضای لازم برای سرمایه‌گذاری در این خصوص و تضمین برگشت سرمایه انجام شود تا سرمایه‌گذار حاضر به سرمایه‌گذاری در این زمینه باشد.

وی افزود: در این خصوص با هلدینگ گردشگری بنیاد مستضعفان که پارک ارم و چند هتل بزرگ را اجرا کرده و در حال کار در زمینه احداث شهربازی است، وارد مذاکره شده‌ایم.

کهوازی بیان کرد: همچنین در حال حاضر جانمایی اجرای پروژه، برآورد و آماده‌سازی انجام شده است و در حال انجام چند استعلام از جمله از فرودگاه در خصوص ارتفاع چرخ و فلک و حریم هوایی و همچنین از میراث فرهنگی و دستگاه‌های نظامی هستیم.

وی افزود: هنوز سرمایه‌گذاران و زمان دقیق آغاز اجرای این پروژه مشخص نیست اما امیدواریم به زودی وارد فاز اجرایی شویم. برنامه‌ریزی شده است که این شهربازی در مدت پنج سال اجرا شود اما در همان سال اول می‌توان فاز نخست پروژه را به بهره‌برداری رساند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=11128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت