تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

شهرداری جهت ارائه خدمات به زوار اربعین آمادگی کامل دارد

  • کد خبر : 6652
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کاوه‌پور از آمادگی کامل شهرداری آبادان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: خدمت به زائران سالار شهیدان افتخار بزرگی است و شهرداری در این راستا از هیچ خدماتی در راستای رضایتمندی زائران ابا عبدالله الحسين (ع) دریغ نخواهد کرد.

کاوه‌پور از آمادگی کامل شهرداری آبادان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: خدمت به زائران سالار شهیدان افتخار بزرگی است و شهرداری در این راستا از هیچ خدماتی در راستای رضایتمندی زائران ابا عبدالله الحسین (ع) دریغ نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ یاسین کاوه‌پور در نشست مشترک با شهردار خرمشهر اظهار کرد: آبادان به عنوان اولین پشتیبان مرز شلمچه در کنار خرمشهر است و به همین جهت شهرداری آبادان با تمام توان برنامه های مختلفی پیش بینی و در دست اجرا دارد و علاوه بر آن شهرداری آبادان با هماهنگی ستاد اربعین استان و شهرستان نیز در حال انجام پروژه های مختلفی است.

شهردار آبادان از واگذاری مدیریت و نگهداری پارکینگ مرز شلمچه به شهرداری آبادان خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت ها و امکانات شهرداری آبادان و هماهنگی های به عمل آمده، طی روزهای آینده اقدامات اجرایی آن آغاز می شود تا خدمات مناسب و شایسته تری به زائران عزیز نسبت به سال‌های گذشته در پارکینگ شلمچه ارائه گردد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ترمیم و بهسازی پل‌های آبادان و خرمشهر جهت سهولت در تردد زائران اربعین حسینی، بیان کرد: برای اجرایی شدن این عملیات سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار درخواست گردید که با جدیت به دنبال تخصیص و جذب این اعتبار هستیم.

کاوه‌پور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را توفیق الهی عنوان کرد و ابراز داشت: علاوه بر اخذ اعتبارات عمرانی استان خوزستان می بایست به دنبال جذب منابع دیگر باشیم تا بتوانیم خدمات مناسب و مطلوبی را به زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه نماییم‌.

وی ادامه داد: شهرهای آبادان و خرمشهر جدای از یکدیگر نیستند و از دیرباز این دو شهرستان با یکدیگر عهد برادری دارند، لذا معاونت‌های خدمات شهری و عمرانی هر دو شهرداری می بایست با همفکری و هماهنگی به صورت یک‌شکل و یکپارچه نسبت به خدمات رسانی و همچنین احداث سایبان‌ها و مه‌پاش‌های مسیر پیاده‌روی زائران اربعینی اقدام کنند‌.

شهردار آبادان با اشاره به آغاز پروژه های عمرانی این شهرداری در مرز شلمچه گفت: این پروژه ها شامل احداث جاده در ورودی شهر، خرید دو کارخانه سیار یخ سازی، یک دستگاه کانکس سردخانه ای، خرید ماشین آلات از جمله کمپرسی، خودروی آتش نشانی و حمل پسماند، احداث سرویس های بهداشتی، مجتمع خدماتی رفاهی، سایبان و مه پاش است.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت