تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3
استاندار خوزستان گفت:

شهرداران خوزستان، نام نیکی از خود به جای بگذارید

  • کد خبر : 5846
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
شهرداران خوزستان، نام نیکی از خود به جای بگذارید
استاندار خوزستان گفت: توازن خدمات در شهرها و روستاها را مدنظر قرار دهید و نام نیکی از خود به جای بگذارید.

به گزارش بهین خبر و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان امروز در همایش روز ملی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خطاب به شهرداران ودهیاران اظهار کرد: این توقع از شما وجود دارد که ارتباط خوبی که مردم با نظام دارند از مسیر حرکتی شما باشد، زیرا شما نمایندگان نظام در شهرها و روستاها هستید.

وی با بیان اینکه جلب رضایت مردم، رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت، افزود: عملکرد شهرداران و دهیاران باید به گونه‌ای باشد که رضایت مردم را کسب کند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: نظام مهندسی کشور و استان برنامه‌هایی را برای عمران و آبادانی شهر و روستا تعیین کرده‌اند و هزینه‌هایی که در پروژه‌ها انجام می‌شود باید ماندگاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیران باید اختیاراتی را که قانونگذار به آن‌ها واگذار کرده است، بشناسند و از آن استفاده کنند، افزود: مبالغ حاصل از مسئولیت‌های اجتماعی، بودجه و حق آلایندگی باید با کمک‌ها و ایده‌های جدید به بهترین شکل استفاده شود.

حسینی محراب بر ارتباط دهیاران و شهرداران‌ در راستای انجام فعالیت‌های کیفی در محل خدمتشان تأکید کرد و گفت: خلاقیت، انتقال ابتکار به دیگران و دریافت تجربه از دهیاران و شهرداران موفق برای ما اهمیت دارد.

وی در توصیه به شهرداران و دهیاران افزود: توازن خدمات در شهرها و روستاها را مدنظر قرار دهید و نام نیکی از خود به جای بگذارید.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تغییر نیازمند برنامه، شجاعت و عزم راسخ است، عنوان کرد: شهرداران و دهیاران باید کاری کنند که جریان عمران، آبادانی و سازندگی با جهت‌گیری دینی در شهرها شکل گیرد.

وی افزود: اجرا، نظارت، در کنار مردم بودن و استفاده از ظرفیت مردم بسیاری از مسائل را برطرف خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=5846

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت