تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
3
رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری:

زمان تحویل اتوبوس‌های خریداری‌شده به اهواز مشخص نیست

  • کد خبر : 8403
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۳:۴۶
رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه همچنان زمان انتظار در برخی خطوط حدود ۳۵ تا ۴۰ دقیقه است، گفت: در تابستان سال گذشته زمان انتظار برای اتوبوس در شهر اهواز ۵۵ دقیقه بود اما در حال حاضر این عدد به ۳۰ دقیقه رسیده است.

رضا بزاززاده با اشاره به وضعیت اتوبوس‌های فعال در اهواز، اظهار کرد: در تابستان سال گذشته ۸۰ دستگاه اتوبوس در اهواز در حال فعالیت بودند که ۲۰ دستگاه از این تعداد، اتوبوس‌های بخش خصوصی بودند که قراردادشان به پایان رسیده بود بنابراین این اتوبوس‌ها از چرخه فعالیت خارج شدند و عملا ۶۰ اتوبوس ملکی داشتیم.

وی افزود: در این مدت حدود ۲۵ دستگاه اتوبوس اورهال شدند تا آمار اتوبوس‌های فعال افت نکند. اکنون با تحویل ۴۶ دستگاه اتوبوس از ۱۲۹ اتوبوس خریداری شده به شهرداری اهواز، ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند.

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر این سازمان به جز دو سه اتوبوس بخش خصوصی، با اتوبوس‌های سازمانی در حال ارائه خدمت به شهروندان است.

وی بیان کرد: بر اساس استانداردی که تنها روی کاغذ است باید به ازای هر یک هزار نفر یک اتوبوس داشته باشیم یعنی با توجه به جمعیت کلانشهر اهواز به ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز داریم اما این اعداد بر اساس منطق حمل و نقل تعیین نشده‌اند و اگر در اهواز ۵۰۰ تا ۶۰۰ اتوبوس داشته باشیم به حالت استاندارد خواهیم رسید.

بزاززاده با بیان اینکه هم چنان زمان انتظار در برخی خطوط حدود ۳۵ تا ۴۰ دقیقه است اما تعداد این خطوط بسیار کم شده است، افزود: در تابستان سال گذشته زمان انتظار برای اتوبوس در شهر اهواز ۵۵ دقیقه بود اما اکنون این مدت به ۳۰ دقیقه رسیده است.

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه مشخص نیست چه زمانی بقیه اتوبوس‌های خریداری شده تحویل داده شوند، گفت: روند تامین اتوبوس‌های اهواز صعودی است و امیدواریم در آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=8403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت