تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

رییس شورای شهر اهواز به مدیران کم‌کار در رفع مشکلات مناطق آسیب‌پذیر هشدار داد

  • کد خبر : 9767
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۳:۵۱
رییس شورای شهر اهواز با تاکید بر ضرورت همراهی شهرداری برای رفع مشکلات مناطق آسیب پذیر، به مدیران کم کار هشدار داد.

سیدمحمدعلی پورموسوی  در صد و سی و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز بیان کرد: اگر تا سه روز آینده نسبت به رفع مشکلات مناطق آسیب پذیر شهر اقدامی انجام نشود روش دیگری را اتخاذ می‌کنم.

وی با اشاره به مناطق آسیب‌پذیر از بارندگی افزود: در برخی از مناطق اهواز به ویژه در نقاط حاشیه‌نشین پروژه‌های زیرساختی خوبی انجام شده اما نیمه‌کاره مانده است و بارندگی به کار آسیب می‌زند لذا باید این موضوع جدی گرفته شود.

رییس شورای شهر اهواز گفت: شاید بیش از یک هزار میلیارد ریال صرف این پروژه ها شده اما به دلیل پرداخت نشدن پول به پیمانکار به حال خود رها شده‌اند. آیا لازم است که ما با سازمان‌های شهرداری هم نقدی حساب کنیم؟ این چه مدیریتی است؟

وی افزود: چند روز گذشته بارندگی خفیفی در اهواز داشتیم که باز هم شاهد آب‌گرفتگی در برخی مناطق بودیم لذا برای اینکه دچار تبعات سنگین نشویم، باید ستادی در این خصوص تشکیل شود.

دیگر نامه‌ای به شهرداری ارجاع نمی‌دهم

پورموسوی با اشاره به شکایت‌های مردمی و نامه‌های ارسالی به شورا بیان کرد: تمام درخواست‌های مردمی را از سوی شهردار پیگیری می‌کنم اما اخیرا متوجه برخورد نامناسب یکی از مسئولان شهرداری با پرسنل شدیم.

رییس شورای شهر اهواز گفت: اگر قرار است موضوعات ارجاع شده به شهردار منجر به گرو کشی و برخورد با پرسنل شود دیگر نامه‌ای به شهرداری ارجاع نمی‌دهم. برخورد با پرسنلی که یک سال به پایان خدمت او باقی مانده، کار اخلاقی نیست و معتقدیم که نباید با شخصیت مردم بازی شود.

اجرای پنجره واحد خدمات شهرسازی بلای جان ساکنین منطقه ۲ شده است

وی افزود: اعضای شورای شهر، در زمینه خدمت به مردم همواره با یکدیگر متحد هستند. اجرای پنجره واحد خدمات شهرسازی (مجوزهای ملکی) بلای جان ساکنین منطقه ۲ شده که باید به این موضوع رسیدگی شود.

پورموسوی در پایان گفت: امیدوارم در این دوره بتوانیم مشکلات مردم اهواز را کاهش دهیم و تغییر محسوسی در سطح شهر ایجاد شود.

در این نشست تفریغ بودجه و گزارش حسابرسی سال ۱۴۰۰ سازمان های فناوری اطلاعات و ارتباطات و آرامستان‌ها، تفاهم نامه فی مابین شهرداری و سپاه استان جهت احداث پارک ساحلی غربی حدفاصل نخلستان تا پل ششم به تصویب اعضای شورا رسید همچنین نمایندگان شورای شهر در سازمان های زیرمجموعه شهرداری مشخص شدند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=9767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت