تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

رییس دادگستری استان خوزستان: پیشگیری، خسارت‌های ناشی از ارتکاب جرم را کاهش می‌دهد

  • کد خبر : 10672
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
رییس دادگستری استان خوزستان: پیشگیری، خسارت‌های ناشی از ارتکاب جرم را کاهش می‌دهد
رییس دادگستری استان خوزستان گفت: مقوله پیشگیری، می تواند خسارت‌های ناشی از ارتکاب جرم را برای مردم و همچنین دستگاه‌های اجرایی کاهش دهد.

علی دهقانی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر اظهار کرد: حقوق عامه، مطالبات به حق مردم است که این موضوع با زمینه فرهنگی و اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: توسعه متوازن در همه حوزه‌ها نیازمند امنیت و آسایش است که دستگاه قضایی با تعامل و تعاون به تکلیف خود عمل می‌کند.

دهقانی به پتانسیل اقتصادی خرمشهر برای اشتغال و توسعه اشاره کرد و افزود: مردم این شهرستان به عنوان مرزداران شایسته و میزبانان زائران عتبات عالیات در عراق لایق توسعه متوازن اقتصادی و امنیت پایدار هستند.

رییس دادگستری خوزستان ادامه داد: مطالبات اولیه و خدمات شهری حق مردم خرمشهر است و در این زمینه باید از پتانسیل منطقه آزاد اروند استفاده کرد و اجرای طرح‌های اقتصادی در شهر از جمله پل اروند سرعت بیشتر به خود بگیرند.

وی از شیوخ، معتمدین و سادات به عنوان صلح‌داران در منطقه یاد کرد و گفت: رسم غلط تیراندازی در آیین‌های جشن و عزا همواره خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته که با تدبیر شیوخ باید برچیده شود.

دهقانی توضیح داد: خسارات و هزینه‌های استفاده از سلاح غیرمجاز کم نیست که باید صرف توسعه منطقه شود.

رییس دادگستری خوزستان خواستار تعیین تکلیف اموال رسوبی در گمرک و تعیین تکلیف زمین‌های فاقد سند در خرمشهر شد و اضافه کرد: مشخص نشدن وضعیت زمین‌های بدون سند باعث زمین خواری و معاملات مال غیر و اموال بیت‌المال می‌شود.

وی خرمشهر و آبادان را کانون نشر فرهنگ بسیج و طلاییه داران عرصه دفاع از کشور دانست و بیان کرد: ملت ایران مدیون ایستادگی مردم خرمشهر و آبادان در دفاع مقدس هستند و باید نسبت به این شهرستان‌ها ادای دین کنیم.

پیشگیری از وقوع جرم هزینه ارتکاب جرم را کاهش می‌دهد

رژیم صهیونیستی در غزه شکست خفت باری متحمل شد

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه خرمشهر نیز گفت: رژیم صهیونیستی در غزه شکست خفت باری متحمل شد و بدون رسیدن به اهداف خود مجبور به قبول شروط مقاومت شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور افزود: سران رژیم صهیونیستی هیچ آبرویی در بین مردم دنیا ندارند و در آینده نیز متحمل شکست‌های بعدی خواهند شد.

وی پیروزی محور مقاومت در غزه را برگرفته از تفکر بسیجی دانست و گفت: ورود تفکر بسیجی در هر حوزه ای باعث ایجاد تحول شده است.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: شایسته سالاری و استفاده از اشخاص شایسته و احیای حقوق عامه از اقدامات مثبت قوه قضاییه به شمار می‌رود.

در این آیین فاخر باوی به عنوان رییس دادگستری و امیدرضا شیروانی‌زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر معرفی شدند و از زحمات ناصر غلامی رییس دادگستری خرمشهر تقدیر شد.

پیش از این فاخر باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر بود.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=10672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت