تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
3
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد

ریزش خطوط فاضلاب در برخی نقاط اهواز/ تلاش برای رفع آبگرفتگی‌ها

  • کد خبر : 10149
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۳۳
ریزش خطوط فاضلاب در برخی نقاط اهواز/ تلاش برای رفع آبگرفتگی‌ها
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از وقوع آبگرفتگی در نقاط جدید در سطح شهر در پی بارندگی امروز خبر داد.

علی شمسی در خصوص وضعیت آبگرفتگی‌هایی که در پی بارندگی در سطح شهر اهواز رخ داده است، اظهار کرد: با توجه به اقدامات شرکت آبفا انتظار داشتیم امسال بتوانیم بهتر از سال‌های گذشته آب‌های سطحی را دفع کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در بیشتر جاهایی که سال گذشته دچار آبگرفتگی می‌شدند، آبگرفتگی به چشم نمی‌خورد اما در جاهای جدیدی آبگرفتگی ایجاد شده است؛ جاهایی که شبکه فاضلاب ۶۰ درصد اجرا شده و ۴۰ درصد کار لوله‌گذاری‌ها باقی مانده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در منطقه امانیه در محدوده ابتدای تخت سلیمان، سقراط و میدان ساعت، میدان ۱۵ خرداد و میدان جواد الائمه که خطوط فاضلاب در این نقاط ریزش کرده‌اند از جمله نقاط دچار آبگرفتگی هستند که همکاران در حال تلاش هستند تا در اولین فرصت این مشکل رفع شود.

شمسی با اشاره به وضعیت نقاطی که سال گذشته دچار آبگرفتگی می‌شدند، ادامه داد: در منطقه کوی علوی خط جی‌آرپی ۱۸۰۰ به ایستگاه الهادی رسیده است و امیدواریم کار این خط شروع شود و با تدابیر همکاران کمترین آبگرفتگی در این منطقه رخ داده است. امیدواریم تا یکی دو ساعت دیگر کار در این خط به آخر برسد و از آن استفاده کنیم.

وی در خصوص آمادگی‌ها با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌ها تا روز جمعه، عنوان کرد: با بارندگی کنونی نقاط آبگیر مشخص شده است و همکاران در حال رفع آبگرفتگی هستند و به محض اتمام کار، در ادامه بارندگی مشکلات مردم رفع می‌شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=10149

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت