تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
2

روزانه هفت تا هشت ساعت برق در روستاهای بامدژ قطع می‌شود

  • کد خبر : 6082
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
روزانه هفت تا هشت ساعت برق در روستاهای بامدژ قطع می‌شود
سه، چهار روز متوالی اهالی روستاهای بامدژ در این هوای بالای 49 درجه حدود هفت تا هشت ساعت با مشکل قطعی‌های بی‌برنامه برق مواجه هستند.

به گزارش بهین خبر و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، قطعی بی‌برنامه و طولانی مدت برق در برخی نقاط استان یکی از معضلات جدی شهروندان خوزستانی در این دمای بالای ۴۹ درجه است به طوری که صدای مردم را درآورده و نارضایتی‌های زیادی را به ویژه در مناطق روستایی به وجود آورده است.

این در حالی است که انتظار می‌رفت با کاهش ساعت اداری و خارج شدن سیستم سرمایشی ادارات از مدار همچنین مشوق‌هایی که وزارت نیرو برای شهروندان کم مصرف در نظر گرفته است شاهد قطعی برق نباشیم.

اهالی روستاهای بامدژ(بخش مرکزی) اهواز این روزها به شدت با مشکل قطعی مستمر برق روبرو هستند به طوری که مردم این روستاها برای فرار از هوای گرم و دم کرده منازل ساعت چهار بعد از ظهر و در اوج گرمای تابستان به خیابان و سایه‌درختان پناه می‌آورند.

سید راهی جعاوله دهیار روستای سادات جعاوله در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، می‌گوید: سه، چهار روز است که برق روستا قطع و تا ساعت ۱۱ ، ۱۲ شب ادامه پیدا می‌کند، روزانه به ما وعده می‌دهند مشکل برق حل می‌شوند اما تا کنون کار خاصی برای رفع قطعی‌ها صورت نگرفته است.

وی با اشاره به هجوم مگس‌ها و اذیت شدن روستاییان در هوای گرم، افزود: اکنون اهالی در این هوای گرم بیرون خانه نشسته‌ و منتظر وصل شدن برق هستند.

دهیار روستای جعاوله با بیان اینکه بیش از هشت روستای مرکزی دچار این مشکل هستند، گفت: این روستا شامل روستاهای بامدژ، سید مَعن، سید ظاهر، حموله، سیدنبی، سیدسعد و چند روستای دیگر است.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت