تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
3

راز یک قتل خانوادگی در اهواز برملا شد

  • کد خبر : 8091
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۴:۴۸
راز یک قتل خانوادگی در اهواز برملا شد
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل و همدستش و برملاشدن راز جنایت هولناک در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ سیروس دریکوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی ناپدید شدن زنی در شهرستان اهواز، پرونده ای به پلیس آگاهی استان، ارجاع شد. براساس این شکایت، نامبرده طی یک ماه گذشته ناپدید شده و اطلاعی از سرنوشت وی در دست نبود که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات جنایی خود را آغاز و با بهره گیری از بانک های اطلاعاتی، بررسی اجساد مجهول الهویه، تحقیقات مجدد از خانواده مقتول و اقدامات دیگر، ۲ نفر از بستگان فرد مقتول را به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی هر ۲ مظنون شناسایی و بازداشت شدند، گفت: با بررسی ادله موجود، مجرمان پرده از جنایت هولناک خود برداشته، و اعتراف کردند که حدود یک ماه پیش به دلیل اختلاف خانوادگی، متوفی را در منزلی واقع در یکی از محله های اهواز خفه و به قتل رسانده و جسد وی را در همان محل خاک کرده و سپس به دلیل ترس از شناسایی، جسد را به جاده حمیدیه منتقل و مخفی کرده اند .

سرهنگ دریکوند در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اظهارات متهمان، جسد در محل حادثه کشف و پس از سیر مراحل به پزشکی قانونی منتقل و متهمان نیز جهت تحقیقات بیشتر تحت نظر این پلیس قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=8091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت