تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

رئیس پلیس راه خوزستان: صدور کروکی تصادف‌ها الکترونیکی شد

  • کد خبر : 11799
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
رئیس پلیس راه خوزستان: صدور کروکی تصادف‌ها الکترونیکی شد
رییس پلیس راه خوزستان از الکترونیکی شدن فرآیند صدور کروکی تصادف ها در جاده های استان خبر داد و گفت: کاربران ترافیکی با مراجعه به نرم افزار "پلیس من" می توانند نسبت به مشاهده کروکی تصادف خودروی خود به منظور پیگیری امور بیمه ای بهره مند شوند.

سرهنگ سعید رحیمی با بیان اینکه با اجرای طرح کروکی آنلاین، کاغذ از این فرآیند حذف و ترسیم کروکی استاندارد شده است اظهارکرد: در این زمینه برآورد هزینه‌ها و خسارت وارده به خودروها و افت قیمت آن‌ها به صورت آنلاین و از طریق هوش مصنوعی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: کاربران ترافیکی که دچار حادثه می شوند، با مراجعه به نرم افزار “پلیس من” می توانند کروکی تصادف را دریافت و روند پرداخت خسارت ها تسریع می یابد.

رئیس پلیس راه خوزستان: صدور کروکی تصادف‌ها الکترونیکی شد

رییس پلیس راه خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از پلیس های تخصصی که شهروند محور بوده و بیشترین خدمات و فعالیتش به صورت هوشمند سازی انجام می شود؛ پلیس راهور است که با استفاده از فناوری و فراهم کردن زیرساخت‌ها؛ خدمات آسان، سریع و ارزان را به مردم ارائه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، نرم افزار “پلیس من” امکان استفاده آسان و سریعتر از سرویس ها و خدمات الکترونیک ناجا (پلیس) را در اختیار کاربران قرار داده است.

سیستم کروکی آنلاین با استفاده از تبلت و داده‌های ایجاد شده بر اساس طرح تصادف که بخش عمده آن در تبلت‌ها وجود دارد و همچنین واردکردن داده‌های لازم از سوی کارشناس پلیس راهور، کروکی آنلاین را ترسیم می‌کند.

پس از تکمیل کروکی از سوی کارشناس، این کروکی برای مراجع مربوطه مانند بیمه و قوه قضاییه ارسال می‌شود و سپس یک کد پیگیری صادر می‌شود که مقصر و زیان‌دیده می‌توانند با استفاده از آن، به شرکت‌های بیمه یا در صورت لزوم به قوه قضاییه مراجعه و کارهای لازم را پیگیری کنند.

ترسیم کروکی، هم از طریق قلم دیجیتال، هم لمس صفحه تبلت و هم از طریق داده‌های ایجاد شده از سوی کارشناس در تبلت امکانپذیر است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=11799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت