تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0
استاندار خوزستان در دیدار با دانشجویان:

در پایان‌نامه‌های دانشگاهی، مشکلات عینی مورد پژوهش قرار گیرد

  • کد خبر : 10877
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۳:۵۹
در پایان‌نامه‌های دانشگاهی، مشکلات عینی مورد پژوهش قرار گیرد
استاندار خوزستان گفت: از مجموعه دانشگاه‌ها این انتظار را داریم که در پروژه‌های پایان‌نامه دانشگاهی تا جای ممکن، مشکلات عینی در بخش‌های مختلف همراه با ارائه راهکارهای عملیاتی مورد پژوهش قرار گیرد.

علی‌اکبر حسینی محراب در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی که در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانشجویان باید نیروی پیشران در حرکت جهادی و علمی و توسعه کشور باشند، گفت: بر شهدای دانشجو درود می‌فرستیم. بسیاری از شهدای بزرگ و شاخص دوران دفاع مقدس از قشر دانشجو و سنگر دانشگاه بوده‌اند. دانشگاه همواره در مسائل مختلف کشور نقش اول را داشته و خواهد داشت و از این نظر قدر دوران دانشجویی و جوانی را بدانید و در راه کسب علم و طی مدارج عالی دانشگاهی از هیچ تلاشی فروگذار نکنید.

وی با اشاره به اینکه خوزستان از لحاظ تنوع و تعداد دانشگاه‌ها و دانشجویان از شرایط خوبی در سطح کشور برخوردار است، افزود: خوشبختانه دانشجویان افراد متدین و با ایمان جامعه هستند و از جمله مصادیق آن اعتکاف‌های دانشجویی است. در گذشته و پیش از انقلاب این مراسم با حضور تعداد کمی برگزار می‌شد اما امروز شاهد اعتکاف‌های دانشجویی پرشکوه و با جمعیت زیاد هستیم.

حسینی محراب گفت: از مجموعه دانشگاه‌ها این انتظار را داریم که در پروژه‌های پایان‌نامه دانشگاهی تا جای ممکن، مشکلات عینی در بخش‌های مختلف همراه با ارائه راهکارهای عملیاتی مورد پژوهش قرار گیرد.

استاندار خوزستان خطاب به نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان گفت: با هدف ایجاد ارتباط هدفمند دانشجویان با مجموعه استانداری و استمرار این ارتباط پنج نماینده از تشکل‌های مختلف دانشجویی برای تداوم هم‌اندیشی و ارتباط با مدیریت استان انتخاب کنید.

حسینی محراب تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان استان یکی از مصوبات دولت برای خوزستان ساخت بیمارستان جدید گلستان است و مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مولدسازی، نفت و برنامه و بودجه جهت ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شده است و امیدواریم با تخصیص این اعتبارات شاهد راه‌اندازی یک بیمارستان با امکانات کامل و کیفیت بالا باشیم.

استاندار خوزستان افزود: همچنین با توجه به نیازی که وجود داشت یکی دیگر از مصوبات دولت ساخت هفت پارک ویژه بانوان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در خوزستان است که در دستور کار قرار دارد.

بنا بر اعلام استانداری خوزستان، موضوعاتی همچون تقویت ارتباط بین دانشگاه، صنعت و کشاورزی با هدف ارتقای بهره‌وری و تولید، طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری، انتخابات، شایسته سالاری در انتخاب مدیران، رسیدگی به محرومان، گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی، مشکلات آبگرفتگی و دفع آبهای سطحی، توطئه‌های قدرت‌های استکباری در نفوذ در رده‌های مدیریتی کشورهای مختلف و … از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

در ابتدای این دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان پیشنهادات و دغدغه های مختلف خود پرداختند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=10877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت