تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

در باغ شهادت در خانواده محیط زیست باز است

  • کد خبر : 10558
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
در باغ شهادت در خانواده محیط زیست باز است
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدواریم ایثارگری شهدای بزرگوار و این فرزندان بزرگ موجب شود بتوانیم محیط زیست را از همه آلاینده‌ها پاک کنیم.

علی سلاجقه در نخستین کنگره ملی شهدا و ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست که امروز (۲ آذرماه) در اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: آنچه که امروز در غزه مظلوم می‌گذرد یاد و جایگاه شهدای را برای هر انسان منصفی هویدا می‌سازد. شهدا پالایشگرانی هستند که برای رفع آلایندگی در روح، جسم و محیط حضور پیدا می‌کنند. همه آلودگی‌ها را جانبازان و شهدا با نثار خون مطهرشان از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه این نظام پشتوانه‌های اصلی خود را پاسداشت می‌کند، افزود: خانواده‌های شهدا مظلوم مانده‌اند. این خانواده‌ها عزیزترین سرمایه‌های خود را تقدیم این نظام و حفظ آب و خاک این کشور تقدیم کردند. با افتخار بر کف پای این پدران و مادران بوسه می‌زنم. صبر در مقابل عظمت روح خانواده‌های شهدا و ایثارگران کم آورد. این خانواده‌ها با بردباری، کمر دشمن را شکاندند. خداوند آن‌ها را با گرانبهاترین سرمایه‌های زندگی خود آزمایش کرد و آن‌ها سربلند شدند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در باغ شهادت در خانواده محیط زیست باز است. شهدای ما آلایندگی را از بین می‌برند. ‌جرثومه‌های فساد امروز دارد جهان را آلوده می‌کند و در غزه مظلوم و مقتدر، خون دارد این جرثومه‌ها را از بین می‌برد و مقاومت دارد ایثار می‌کند و  به یمن خون شهدا، مظلومیت را به پرچم اصلی آزادی‌خواهان جهان تبدیل می‌کند.

وی بیان کرد: امیدواریم ایثارگری شهدای بزرگوار و این فرزندان بزرگ موجب شود بتوانیم محیط زیست را از همه آلاینده‌ها پاک کنیم. 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=10558

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت