تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2
فرمانده کل سپاه:

خوزستان، سرزمین مقدس و کربلای ایران است / طومار دشمنان را در هم می‌پیچیم

  • کد خبر : 6075
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۳۲
خوزستان، سرزمین مقدس و کربلای ایران است / طومار دشمنان را در هم می‌پیچیم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به خوزستان این سرزمین را سرزمین مقدس و کربلای ایران عنوان کرد و به اهمیت اقدامات در مقابله با تهاجم و سیاست های دشمن در این استان اشاره داشت و جنگ امروز با دشمنان را جنگ در جذب جوانان خواند.

به گزارش بهین خبر و به نقل از خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سفر به خوزستان و در حاشیه جلسه با فرماندهان و مسئولین کشوری و استانی، در گفتگو با خبرگزاری بسیج خوزستان عنوان داشت: محل تلاقی تمام سیاست های دشمنان؛ راهبرد تجزیه، راهبرد تفرقه، استحاله، راهبرد تحریم و هرچه نظام سلطه سیاست خصمانه برای کشورهای مختلف دارد، یک جا برای ایران دارد و در ایران نقطه عطفش خوزستان است.

سرلشکر سلامی با اشاره به راهبردهای دشمن گفت: تحریم اقتصادی مرکزش در خوزستان، راهبرد تجزیه در جنگ تحمیلی و اکنون، تحریم در موضوع برجام، تفرقه در تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی که باید با تمام این سیاست ها بجنگیم. 

وی با بیان اینکه جنگ در خوزستان تمام نشده است گفت: این آتش، زمانی گلوله های توپ و خمپاره بود حالا تغییر پیدا کرده است، در عین حال خوزستان سرشار از قوت است که میتواند تمام جهان سلطه را خاموش کند، اقتصاد ما، افتخار ما و فرهنگ ما در خوزستان است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان را سرزمین مقدس و خانه ی همه ی ماعنوان کرد که کربلای ایران و قدمگاه ائمه اطهار بوده است و نباید اجازه دهیم دشمن ذره ای تحرکات داشته باشد، شرایط انقلاب ما امروز از هر زمانی حساس تر است. 

سرلشکر سلامی گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی تر عمل کند، نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است، انقلابی و غیر انقلابی مذهبی و غیر مذهبی باید همه راحفظ کنیم جوان ها را نجات دهیم.

وی افزود: جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان ها است، باید جوان ها را حمایت کنیم، فرزندان مان را از آتش دشمن نجات دهیم، هنر سپاه این است که صالح را به اصلح تبدیل کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه یک جا میجنگددر محراب سنگر، یک جا نجات غریق است گفت: با دشمنان غربی باید محاربه کنیم، با کسانی که با ما درجنگ هستند می جنگیم اما کسانی که آلوده شده اند را باید نجات دهیم.

سرلشکر سلامی بیان داشت: کسی که محاربه کند محکم مقابله می کنیم کسی که کشور را نا امن کند طومارش را در هم می پیچیم، اما عده ای که نیاز به کمک دارند و به سمت آتش می روند نجات دهیم.

شایان ذکر است در حاشیه این برنامه از پوستر «جام رسانه امید»خوزستان، بسیج رسانه رونمایی شد

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6075

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت