تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
4
استاندار خوزستان:

حرکت جهادی برای راه‌اندازی خط اول مترو اهواز آغاز شود

  • کد خبر : 8080
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۴:۱۱
حرکت جهادی برای راه‌اندازی خط اول مترو اهواز آغاز شود
استاندار خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت متروی اهواز، گفت: با توجه به اینکه مشکل قضایی مسأله مترو حل شده و به مراحل انتهایی رسیده است، از مسئولان متولی خواستیم که حرکت جهادی را برای راه اندازی خط اول آغاز کنند.

علی‌اکبر حسینی محراب در پایان جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: در جلسه امروز مدیران مسایل مختلفی را مطرح کردند؛ در ارتباط با زراعت چوب که کار ملی در سطح استان است و با کمک وزارت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی دنبال می شود، مسایلی مطرح شد. امیدواریم امسال نزدیک به ۱۰۰ میلیون درخت کاشته شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت متروی اهواز نیز گفت: با توجه به اینکه مشکل قضایی مسأله مترو حل شده و به مراحل انتهایی رسیده است، از شهردار و متولیان پروژه خواستیم که حرکت جهادی را برای راه‌اندازی خط اول آغاز کنند.

استاندار خوزستان گفت: در ارتباط با مسکن تاکید شد که باید کار قوی در بحث مسکن استان انجام شود. همچنین از ۴۵۰ نفر از خانواده‌های پرجمعیت تقدیر شد و به این خانواده‌ها زمین اختصاص داده می‌شود.

وی در پایان با اشاره به تقدیر از موکب‌داران مردمی در پیاده روی اربعین، عنوان کرد: امسال نزدیک به دو میلیون ۹۰۰ هزار نفر به سلامت در این پیاده‌روی شرکت داشتند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=8080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت