تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی

جذب تجار و سرمایه‌گذاران نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها در بنادر است

  • کد خبر : 5241
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: یکی از وظایف اساسی ما در بنادر، جذب تجار و سرمایه‌گذاران است که برای این امر مهم باید زیرساخت‌های مناسب و در خور و شأن در بنادر فراهم کنیم.

به گزارش بهین خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، جلیل اسلامی روز شنبه در جریان بازدید از بندر خرمشهر افزود: شهرستان خرمشهر برای همه ما مقدس و بابرکت است و به همین علت کار و تلاش برای توسعه این شهر مجاهدت به حساب می‌آید.
وی ادامه داد: همه ما موظف هستیم که زیرساخت‌های مربوط به هر یک از بنادر را توسعه دهیم چراکه این امر موجب جذب سرمایه‌گذار و سپس توسعه منطقه می‌شود.
اسلامی بیان کرد: باید بندر خرمشهر نسبت به اجرای کامل و سریع طرح‌ها اقدام کند و خوشبختانه ظرفیت این بندر نیز بالا و رو به رشد است.

عزم راسخ برای عملیاتی شدن کمیته زیباسازی در بندر خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز در بازدید از محوطه‌های بندری گفت: زیباسازی بندر خرمشهر یکی از مولفه‌های ما برای جذب سرمایه‌گذار و بهبود رشد و پیشرفت امور است که خوشبختانه در چند روز اخیر کلید خورده است.

علی عسکری با اشاره به تلاش‌های روزهای گذشته برای ایجاد کمیته‌سازی زیباسازی در بندر خرمشهر افزود: در این رابطه چند روز به صورت متوالی بازدیدهایی از محوطه‌های بندری و واحدهای مختلف انجام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در تمامی معاونت‌ها و واحدها عزم‌ها برای عملیاتی شدن این کمیته جزم شده و همه در تلاش هستند که وضعیت مطلوبی را در بندر خرمشهر ایجاد کنند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بر همین اساس و پس از چند نوبت بازدید میدانی، بسیاری از اقدامات تصویب شده انجام و مابقی در دستور کار است.

وی افزود: زیباسازی بندر خرمشهر یکی از مولفه‌های ما برای جذب سرمایه‌گذار و بهبود رشد و پیشرفت امور است که خوشبختانه در چند روز اخیر کلید خورده است.

بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) به عنوان سومین بندر آزاد کشور در حوزه خلیج فارس محسوب می‌شود.

این بندر با موقعیت راهبردی خود و نزدیکی به بازار کشورهای عراق و کویت یکی از مهمترین بنادر تجاری کشور در زمینه صادرات به کشورهای حاشیه خلیج فارس به شمار می‌آید

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=5241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت