تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
5
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان عنوان کرد؛

تلاش برای حل مشکل کمبود بلیت در مسیر پرتردد اهواز – تهران

  • کد خبر : 6016
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
تلاش برای حل مشکل کمبود بلیت در مسیر پرتردد اهواز – تهران
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه تعداد پروازهای فرودگاه بین‌المللی اهواز افزایش یافته است، گفت: تقاضا برای پرواز بسیار زیاد است و از این رو اندکی شرایط خرید بلیت دشوار است اما در تلاش هستیم تا این مشکل به ویژه در مسیرهای پرترددی مثل مسیر اهواز – تهران حل شود.

به گزارش بهین خبر و به نقل از ایسنا، سید مهدی رزاز ، در خصوص آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز و کمبود بلیت پروازی در مسیر اهواز – تهران اظهار کرد: با توجه به تقاضای مسافری بالا در فرودگاه اهواز، تعداد پروازهای این فرودگاه افزایش یافته است.

وی افزود: مسائلی در بحث اورهال هواپیماها وجود داشت که باعث شده بود مدتی تعداد پروازها کاهش یابد اما اکنون با حل این مشکلات، پروازها افزایش یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: اکنون شرایط به شکلی است که با افزایش تعداد پروازهای شرکت‌های هواپیمایی آسمان، آتا و کارون در فرودگاه اهواز شرایط به سمت نرمال شدن رفته است تا بتوانیم پاسخگوی تقاضا باشیم.

روزانه ۱۰ تا ۱۵ پرواز از فرودگاه اهواز به سمت تهران انجام می‌شود

رزاز عنوان کرد: در حال حاضر روزانه ۱۰ تا ۱۵ پرواز از فرودگاه بین المللی اهواز به سمت تهران انجام می‌شود. همچنین با توجه به پروازهایی که به شهرهای بزرگ کشور از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، تبریز، کیش و… انجام می‌شود، روزانه حدود ۳۵ پرواز ورودی و ۳۵ پرواز خروجی داریم.

وی در خصوص کمبود عرضه بلیت هواپیما ادامه داد: با توجه به فصل تابستان و استقبال از پروازها، تقاضا برای پرواز بسیار زیاد است و از این رو اندکی شرایط خرید بلیت دشوار است اما در تلاش هستیم تا این مشکل به ویژه در مسیرهای پرترددی مثل مسیر اهواز – تهران حل شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه در استان‌های گرمسیر استقبال بالایی از پرواز می‌شود، گفت: استاندار خوزستان پیگیر این مساله است و امیدواریم شرایط عرضه و تقاضا در این زمینه بهبود یابد.

منبع ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت